Ogólne

Parking Krispit powstał z myślą o Klientach portu lotniczego Warszawa Okęcie. Znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie Lotniska Chopina, w odległości zaledwie 2 km. Swoim Klientom oferuje aż 300 miejsc parkingowych.

Gwarancja bezpieczeństwa

Parking Krispit znajduje się pod całodobową ochroną wyspecjalizowanego personelu, ponadto posiada system monitoringu. Parking posiada ubezpieczenie w PZU na kwotę 500 000zł.

Bezpłatny, komfortowy transfer

Parking oferuje darmowy transport Klientów zarówno na lotnisko w dniu przybycia, jak i odbiór w dniu powrotu. Dzięki doświadczeniu kierowców transfer Gości nie przekracza 6 min.

Wyspecjalizowany personel chętnie pomoże w przepakowaniu bagaży oraz udzieli wszelkich niezbędnych informacji.

Rezerwacja za pośrednictwem strony PARKLOT to oszczędność czasu, a także gwarancja miejsca.

Galeria

Opinie

4.2
  • Dojazd
    4.0
  • Standard
    3.5
  • Obsługa
    4.3
  • Transfer
    4.5

Maciej Michalak

  • Dojazd
  • Standard
  • Obsługa
  • Transfer

Miła obsługa i kompetentna. Szybki dojazd do lotniska i szybki przyjazd po nas jak wróciliśmy z wakacji. Blisko do lotniska. Konkurencyjna cena. Polecam .

14.04.2024 11:28

Andrzej

  • Dojazd
  • Standard
  • Obsługa
  • Transfer

03.02.2023 12:00

ANDRZEJ MATRASZEK

  • Dojazd
  • Standard
  • Transfer

01.02.2023 11:26

Marcin

  • Dojazd
  • Standard
  • Obsługa
  • Transfer

22.01.2023 16:42

Kamil

  • Dojazd
  • Standard
  • Obsługa
  • Transfer

Trochę kiepska droga dojazdowa ale całość jak najbardziej na plus. Skorzystałem z tego parkingu już drugi raz i na pewno skorzystam w przyszłości.

21.01.2023 11:12

tomasz kulicki

  • Dojazd
  • Standard
  • Obsługa
  • Transfer

Po powrocie przez 50minut nikt nie odbierał telefonu cały czas było zajęte udało mi się znaleźć numer do drugiego parkingu tej firmy lecz również był non stop zajęty na koniec w tym samym czasie dostałem sms-y że rozmówcy zakończyli rozmowę. To była niedziela (23.11.2022) przez co rozumiem że może się nudzić ale prowadząc taką działalność jak w trakcie rozmowy wyświetla się inne połączenie to wypadało by przerwać rozmowę z kolegą odebrać klientów parkingu z lotniska i dopiero kontynuować rozmowę.

13.01.2023 19:48

Kuba

  • Dojazd
  • Standard
  • Obsługa
  • Transfer

dojazd bardzo słaby i nieoznakowany. niby google dobrze prowadzi ale jedzie się w stronę DHL, mija płot, jedzie się w las drogą ułożoną z betonowych płyt, potem przechodzi w dziurawą drogę polną. na końcu jest parking ale...nigdzie nie ma info że to Krispit parking. dojazd do i z parkingu vanem, w którym migają naprzemian kontrolki: ASB, zużycia hamulców i jakiejś trzeciej której nie pamiętam + kierowca który może aspirować do F1 niezbyt wpływają na poczucie bezpieczeństwa. do tego grzązkie błoto na parkingu niezbyt sprzyja w warunkach kiedy człowiek jedzie na wakacje i na starcie ma uwalone buty. ja tu nie wrócę

04.01.2023 11:29

Dorota D

  • Dojazd
  • Standard
  • Obsługa
  • Transfer

01.01.2023 19:14

jacek suchocki

  • Dojazd
  • Standard
  • Obsługa
  • Transfer

06.12.2022 13:24

Agnieszka

  • Dojazd
  • Standard
  • Obsługa
  • Transfer

03.12.2022 14:12

Czytaj więcej: Opinie o parkingu Krispit Parking 24 (1690)

Mapa

Informacje prawne

Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287), Usługodawca niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Serwisu umową dotyczącą usługi parkingowej pomiędzy Usługodawcą a podmiotami, będącymi właścicielami parkingów, którzy prezentują swoje oferty na Serwisie Usługodawcy. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na Serwisie Usługodawcy pochodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.

Rolą Usługodawcy jest:

  1. Umieszczanie w serwisie ofert usług parkingowych w brzmieniu przekazywanym przez właścicieli parkingów lub osoby odpowiedzialne za współpracę, w tym w zakresie cen. Usługodawca nie ma bowiem wpływu na wysokość ww. cen, nie modyfikuje ich oraz zawsze przekazuje najbardziej aktualne ceny, jakie udostępniają Parkingi oraz Partnerzy.

  1. Udzielanie podróżnym mailowo następujących informacji dotyczących głównych właściwości usługi:

  • lokalizacja Parkingu, dane kontaktowe do obsługi Parkingu;

  • Informacji dotyczących transferów, ewentualnie ich braku, w szczególności czasu ich trwania;

  • wszelkich udogodnieniach oferowanych przez Parking;

  • informacji o wymaganiach językowych, w przypadku, gdy skorzystanie przez podróżnego z niektórych usług parkingowych będzie zależało od skutecznej komunikacji ustnej;

  • informacji o dostępności usług parkingowych dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, a także, na wniosek podróżnego, dokładne informacje na temat możliwości ich dostosowania do jego potrzeb.

  1. Umieszczanie w serwisie informacji o:

  • cenie usługi parkingowej i sposobie dokonania zapłaty;

  • rodzaju dodatkowych kosztów, którymi Użytkownik może zostać obciążony;

  • prawie do rozwiązania przez Użytkownika umowy dotyczącej Usługi parkingowej w czasie przewidzianym przez Regulamin Serwisu przed rozpoczęciem Usługi parkingowej;

  • nazwie handlowej, adresie, wskazówkach dojazdu i godzinach pracy parkingu.

  1. Umożliwienie rezerwacji i zakupu usługi parkingowej oraz usług dodatkowych oferowanych przez Parking.

  1. Umożliwienie zakupu do usługi parkingowej ubezpieczenia oferowanego przez Partnera zewnętrznego niezwiązanego umową z Parkingiem – Inter Partner Assistance S.A.

  1. Dostarczanie indywidualnych informacji handlowych o ofertach Użytkownikom, którzy skontaktowali się z Serwisem za pośrednictwem poczty elektronicznej.

  1. Prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych przez Użytkownika Umów, przez co rozumie się w szczególności przekazywanie informacji dotyczących rezerwacji od Parkingu oraz przekazywanie informacji od firmy ubezpieczeniowej, w przypadku takiego zakupu przez Użytkownika.

  1. Umożliwienie Użytkownikowi dokonywania zmian w rezerwacji w czasie przewidzianym przez Regulamin, przekazywanie wszelkich innych informacji mających wpływ na realizację Usługi parkingowej, a także wsparcie w zakresie komunikacji Użytkownika z Parkingiem w trakcie trwania Usługi parkingowej.

  1. Rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w ofercie Serwisu oraz obsługi posprzedażowej.

Rolą Parkingu jest:

  • dostarczanie do Usługodawcy ofert parkingu, w tym informacji o cenie usługi obejmującej w szczególności postój samochodu na terenie parkingu oraz ceny dodatkowych usług, z których korzysta Użytkownik;

  • dostarczanie do Usługodawcy danych i informacji niezbędnych do realizacji Usług parkingowych;

  • udostępnianie Usługodawcy prezentacji zdjęć parkingu i samochodów transferowych w dostarczanych do Usługodawcy ofertach;

  • należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;

  • rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Parking.

Zarezerwuj parking

Bezpłatne anulowanie lub zmiana rezerwacji