Ogólne

Wielopoziomowy Parking P2 zlokalizowany bezpośrednio przy terminalu to oszczędność czasu i gwarancja bezpieczeństwa. Parking jest dozorowany i w części monitorowany 24/7. Oferuje podróżującym 750 oznaczonych miejsc. Parking P2 to oficjalny parking Lotniska Chopina w Warszawie.

Gwarancja miejsca

Dzięki współpracy z Lotniskiem Chopina rezerwując przez stronę PARKLOT masz pewność, że po przyjeździe miejsce parkingowe będzie na Ciebie czekać. Po złożeniu rezerwacji otrzymasz potwierdzenie, które należy okazać wydrukowane lub w telefonie przy wyjeździe z parkingu.

Bezpieczny parking P2

Kryty parking P2 przy Okęciu to pełne bezpieczeństwo Twojego auta, gdy wylecisz z kraju, będzie go pilnowała ochrona o wysokich kwalifikacjach. Na parkingu P2 przy lotnisku Okęcie auto jest chronione przez czynnikami atmosferycznymi. Parking jest częściowo monitorowany, ubezpieczenie nie obejmuje szkód parkingowych.

Parking przy lotnisku Warszawa/Okęcie dla wymagających

Ten profesjonalny parking lotniskowy w Warszawie cieszy się wysokim zaufaniem klientów z całego świata oraz pozytywnymi opiniami. Wylatując z portu lotniczego Okęcie parking ten będzie najlepszym wyborem.

Faktury

Aby otrzymać fakturę za usługę parkingową rezerwowaną za pomocą PARKLOT wystarczy przesłać taką informacje na kontakt@parklot.pl.

Zarządcą parkingu jest Polskie Porty Lotnicze S. A.
Regulamin parkingu P2
Informacja lotniskowa: +48 22 650 42 20

Po powrocie na parking, przed wyjazdem, należy okazać obsłudze parkingu potwierdzenie rezerwacji Parklot i pobrać specjalny bilet służący do wyjazdu.

Rezerwacja umożliwia skorzystanie z parkingu P2 (nie obejmuje KOMFORT lub P1).

Każdy kolejny dzień w przypadku przekroczenia zarezerwowanego czasu parkowania kosztuje dodatkowych 70 zł.

Opinie

4.8
  • Dojazd
    4.3
  • Standard
    4.0
  • Obsługa
    4.2

Wojciech Gawroński

  • Dojazd
  • Standard
  • Obsługa
  • Transfer

29.01.2023 19:51

Arkadiusz Brzęcki

  • Dojazd
  • Standard
  • Obsługa
  • Transfer

28.01.2023 12:23

Piotr Pleciński

  • Dojazd
  • Standard
  • Obsługa
  • Transfer

Korzystałem z Państwa parkingu już 4 raz, problemy zawsze te same, ciasno, drogo a obsługa wydaje się że pracuje tam za kare... firmy zewnętrzne mają coraz więcej do zaoferiwania w 1/3 tej ceny, broni was właściwie tylko lokaluzacja... mam nadzieję że przy kolejnej mojej wizycie wprowadzicie chociaż jakiś program lojalnościowy, żeby stali klienci mieli chociaż rabat lub lepsze miejsce parkingowe?? Pozdrawiam

23.01.2023 22:40

Roman Różalski

  • Dojazd
  • Standard
  • Obsługa

Następny pobyt i wszystko ok.Auto bezpiecznie czekało na mój powrót. Bardzo pomocny i miły Pan z obsługi .

23.01.2023 18:44

Sławomir

  • Dojazd
  • Standard
  • Obsługa
  • Transfer

19.01.2023 14:07

JACEK

  • Dojazd
  • Standard
  • Obsługa

11.01.2023 16:42

Krzysztof Zeman

  • Dojazd
  • Standard
  • Obsługa

Bardzo dobre miejsce, trochę drogie na długie wyjazdy ale za to bliziutko (ok. 100 kroków) do hali odlotów)

07.01.2023 12:07

Beata Krzysiak

  • Dojazd
  • Standard
  • Obsługa
  • Transfer

Super Godny polecenia

25.12.2022 21:34

Adam Nowakowski

  • Dojazd
  • Standard
  • Obsługa
  • Transfer

17.12.2022 14:25

Zbigniew Śliwiński

  • Dojazd
  • Standard
  • Obsługa
  • Transfer

09.12.2022 12:23

Czytaj więcej: Opinie o parkingu Oficjalny Parking Lotniska P2 (1575)

Mapa

Informacje prawne

Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287), Usługodawca niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Serwisu umową dotyczącą usługi parkingowej pomiędzy Usługodawcą a podmiotami, będącymi właścicielami parkingów, którzy prezentują swoje oferty na Serwisie Usługodawcy. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na Serwisie Usługodawcy pochodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.

Rolą Usługodawcy jest:

  1. Umieszczanie w serwisie ofert usług parkingowych w brzmieniu przekazywanym przez właścicieli parkingów lub osoby odpowiedzialne za współpracę, w tym w zakresie cen. Usługodawca nie ma bowiem wpływu na wysokość ww. cen, nie modyfikuje ich oraz zawsze przekazuje najbardziej aktualne ceny, jakie udostępniają Parkingi oraz Partnerzy.

  1. Udzielanie podróżnym mailowo następujących informacji dotyczących głównych właściwości usługi:

  • lokalizacja Parkingu, dane kontaktowe do obsługi Parkingu;

  • Informacji dotyczących transferów, ewentualnie ich braku, w szczególności czasu ich trwania;

  • wszelkich udogodnieniach oferowanych przez Parking;

  • informacji o wymaganiach językowych, w przypadku, gdy skorzystanie przez podróżnego z niektórych usług parkingowych będzie zależało od skutecznej komunikacji ustnej;

  • informacji o dostępności usług parkingowych dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, a także, na wniosek podróżnego, dokładne informacje na temat możliwości ich dostosowania do jego potrzeb.

  1. Umieszczanie w serwisie informacji o:

  • cenie usługi parkingowej i sposobie dokonania zapłaty;

  • rodzaju dodatkowych kosztów, którymi Użytkownik może zostać obciążony;

  • prawie do rozwiązania przez Użytkownika umowy dotyczącej Usługi parkingowej w czasie przewidzianym przez Regulamin Serwisu przed rozpoczęciem Usługi parkingowej;

  • nazwie handlowej, adresie, wskazówkach dojazdu i godzinach pracy parkingu.

  1. Umożliwienie rezerwacji i zakupu usługi parkingowej oraz usług dodatkowych oferowanych przez Parking.

  1. Umożliwienie zakupu do usługi parkingowej ubezpieczenia oferowanego przez Partnera zewnętrznego niezwiązanego umową z Parkingiem – Inter Partner Assistance S.A.

  1. Dostarczanie indywidualnych informacji handlowych o ofertach Użytkownikom, którzy skontaktowali się z Serwisem za pośrednictwem poczty elektronicznej.

  1. Prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych przez Użytkownika Umów, przez co rozumie się w szczególności przekazywanie informacji dotyczących rezerwacji od Parkingu oraz przekazywanie informacji od firmy ubezpieczeniowej, w przypadku takiego zakupu przez Użytkownika.

  1. Umożliwienie Użytkownikowi dokonywania zmian w rezerwacji w czasie przewidzianym przez Regulamin, przekazywanie wszelkich innych informacji mających wpływ na realizację Usługi parkingowej, a także wsparcie w zakresie komunikacji Użytkownika z Parkingiem w trakcie trwania Usługi parkingowej.

  1. Rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w ofercie Serwisu oraz obsługi posprzedażowej.

Rolą Parkingu jest:

  • dostarczanie do Usługodawcy ofert parkingu, w tym informacji o cenie usługi obejmującej w szczególności postój samochodu na terenie parkingu oraz ceny dodatkowych usług, z których korzysta Użytkownik;

  • dostarczanie do Usługodawcy danych i informacji niezbędnych do realizacji Usług parkingowych;

  • udostępnianie Usługodawcy prezentacji zdjęć parkingu i samochodów transferowych w dostarczanych do Usługodawcy ofertach;

  • należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;

  • rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Parking.

Zarezerwuj parking

Bezpłatne anulowanie lub zmiana rezerwacji