Smile Parking

Parking Lotnisko Praga

Europort, Aviatická 1092/8, 161 00 Praha 6, Czechy

PARKLOT > Lotnisko Praga > Parking Smile Parking

Ogólne

Bezpieczna podróż z parkingiem lotnisko Praga

Smile Parking Prague oferuje całodobowy, monitorowany, strzeżony parking i obejmuje bezpłatne przekazanie i odbiór Państwa pojazdu bezpośrednio na lotnisku. Pojedź bezpośrednio na lotnisko wygodnie i bezpiecznie własnym samochodem, przejdź przez prosty proces odprawy online i pozostaw kluczyki do samochodu w bezpiecznym schowku Smile Parking. Ciesz się swoją podróżą zagraniczną i odbierz kluczyki do samochodu w tym samym miejscu. Możesz w mgnieniu oka opuścić lotnisko, mając absolutne poczucie bezpieczeństwa dzięki bezdotykowemu procesowi przekazywania kluczyków.

Bezkontaktowe przekazanie pojazdu

1. Jedź bezpośrednio na lotnisko w komfortowym i bezpiecznym wnętrzu własnego pojazdu. Wpisz w swojej nawigacji GPS adres Aviatická 1092/8, Praga 6 - Ruzyně, 161 00. Przy wjeździe na teren lotniska trzymaj się lewego pasa "Terminal 2 - przyloty" i wjedź na parking EUROPORT (T1 + T2). Wjazd do garażu znajduje się tuż za rogiem budynku. Wjedź na 7 lub 8 piętro budynku i zaparkuj na dowolnym wolnym miejscu parkingowym oznaczonym znakiem SMILE PARKING. Zrób zdjęcie lub nagraj film swojego pojazdu, łącznie z deską rozdzielczą, i zachowaj je na wypadek późniejszej skargi.

2. zjedź windą na 1 piętro. Na wprost windy znajduje się biuro SMILE PARKING. Na ścianie przy wejściu do biura znajduje się skrytka do przechowywania kluczyków samochodowych. Uruchom ekran na skrytce, dotykając go. Ekran zaświeci się. Naciśnij "Key dropoff" i wpisz kod: xxxxxxxxx, który otrzymasz w wiadomości SMS. Skrzynka otworzy się automatycznie, włóż kluczyki do samochodu i zamknij skrzynkę.

3. Teraz możesz spokojnie udać się do hali odlotów i rozpocząć swój urlop lub podróż służbową. Nasz profesjonalny kierowca, który zapewni Ci opiekę nad Twoim samochodem, będzie w stanie zapewnić Ci bezpieczeństwo.

4. Nasz profesjonalny kierowca sam odbierze Państwa kluczyki, zrobi jeszcze raz zdjęcie pojazdu i zaparkuje go na naszym zewnętrznym bezpiecznym parkingu Smile Parking. Wszystko to oczywiście w rękawiczkach i masce na twarzy.

5. Po przylocie pojazd będzie czekał na Państwa na lotnisku, nawet zdezynfekowany, lub wyczyszczony i umyty, jeśli Państwo sobie tego życzą!

Galeria

Opinie

4.1
  • Dojazd
    4.0
  • Standard
    4.1
  • Obsługa
    3.8

Karolina Popera

  • Dojazd
  • Standard
  • Obsługa

Wszystko poszło bardzo sprawnie. Niestety gdzieś zapodział się e-mail z instrukcją samodzielnego check-inu, jednak po telefonie na wskazany numer (mimo telefonu w godzinach bardzo wczesnych), wszystko przebiegło bardzo sprawnie.

10.01.2023 15:56

Aleksander Raczek

  • Dojazd
  • Standard
  • Obsługa

12.12.2022 16:15

Dawid Siwak

  • Dojazd
  • Standard

10.11.2022 11:13

Katarzyna P

  • Dojazd
  • Standard
  • Obsługa

06.10.2022 17:01

Waldemar Kwiatkowski

  • Obsługa

Firma nie dziala na lotnisku jak i przed i po powrocie tylko tel dziala nie ma osoby ktora by wytlumaczyla ze auto zabieraja do boxu gdzies na pietra musisz sam sie domyslac postawilem auto na placu i musialem dwa razy oplacic ostatni raz wynajolem w tej firmie.

20.09.2022 11:26

Łukasz Wysota

  • Dojazd
  • Standard
  • Obsługa

04.09.2022 22:27

Daniel Syrek

  • Dojazd
  • Standard

22.08.2022 12:12

Krzysztof Tęcza

  • Dojazd
  • Standard
  • Obsługa

Wszystko wspaniale zorganizowane, bezproblemowo oznakowane, parking naprzeciw lotniska, kilka kroków od terminala. Polecam

29.07.2022 11:42

Patrycja Cyrek Özer

  • Dojazd
  • Standard
  • Obsługa

Po pierwsze auto jest zabierane 10 km od lotniska o czym nie wiedziałam, brak obsługi 24 h nawet w awaryjnych sytuacjach. Ja musiałam spędzić noc na lotnisku. Dodatkowo operator infolinii jest nacjonalista, rasistą i chamem. Przez 20 min słyszałam tylko jak się na mnie wydziera, że jestem w Czechach i mam mówić po Czesku no i jestem tępą idiotką bo go nie rozumiem pomimo tego, że wybrałam opcje jako anglojęzyczna klientka. Dobrze, że jacyś obcy ludzie nam pomogli bo inaczej siedzielibyśmy bez informacji do samego rana. Jedyny mini plus to jak już ktoś pojawił się w biurze odbiór poszedł w miarę szybko. NIE POLECAM

22.05.2022 11:28

Sylwia Laczna

  • Standard
  • Obsługa

Auto przeparkowane przez pracownika parkingu zostało zostawione na 8 dni otwarte. Po pokazaniu filmu Pani z puntu obsługi klienta smail stwierdziła, iż to nie możliwe a kontakt na watshapp nie odpisał.

19.05.2022 19:38

Czytaj więcej: Opinie o parkingu Smile Parking (180)

Mapa

Informacje prawne

Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287), Usługodawca niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Serwisu umową dotyczącą usługi parkingowej pomiędzy Usługodawcą a podmiotami, będącymi właścicielami parkingów, którzy prezentują swoje oferty na Serwisie Usługodawcy. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na Serwisie Usługodawcy pochodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.

Rolą Usługodawcy jest:

  1. Umieszczanie w serwisie ofert usług parkingowych w brzmieniu przekazywanym przez właścicieli parkingów lub osoby odpowiedzialne za współpracę, w tym w zakresie cen. Usługodawca nie ma bowiem wpływu na wysokość ww. cen, nie modyfikuje ich oraz zawsze przekazuje najbardziej aktualne ceny, jakie udostępniają Parkingi oraz Partnerzy.

  1. Udzielanie podróżnym mailowo następujących informacji dotyczących głównych właściwości usługi:

  • lokalizacja Parkingu, dane kontaktowe do obsługi Parkingu;

  • Informacji dotyczących transferów, ewentualnie ich braku, w szczególności czasu ich trwania;

  • wszelkich udogodnieniach oferowanych przez Parking;

  • informacji o wymaganiach językowych, w przypadku, gdy skorzystanie przez podróżnego z niektórych usług parkingowych będzie zależało od skutecznej komunikacji ustnej;

  • informacji o dostępności usług parkingowych dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, a także, na wniosek podróżnego, dokładne informacje na temat możliwości ich dostosowania do jego potrzeb.

  1. Umieszczanie w serwisie informacji o:

  • cenie usługi parkingowej i sposobie dokonania zapłaty;

  • rodzaju dodatkowych kosztów, którymi Użytkownik może zostać obciążony;

  • prawie do rozwiązania przez Użytkownika umowy dotyczącej Usługi parkingowej w czasie przewidzianym przez Regulamin Serwisu przed rozpoczęciem Usługi parkingowej;

  • nazwie handlowej, adresie, wskazówkach dojazdu i godzinach pracy parkingu.

  1. Umożliwienie rezerwacji i zakupu usługi parkingowej oraz usług dodatkowych oferowanych przez Parking.

  1. Umożliwienie zakupu do usługi parkingowej ubezpieczenia oferowanego przez Partnera zewnętrznego niezwiązanego umową z Parkingiem – Inter Partner Assistance S.A.

  1. Dostarczanie indywidualnych informacji handlowych o ofertach Użytkownikom, którzy skontaktowali się z Serwisem za pośrednictwem poczty elektronicznej.

  1. Prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych przez Użytkownika Umów, przez co rozumie się w szczególności przekazywanie informacji dotyczących rezerwacji od Parkingu oraz przekazywanie informacji od firmy ubezpieczeniowej, w przypadku takiego zakupu przez Użytkownika.

  1. Umożliwienie Użytkownikowi dokonywania zmian w rezerwacji w czasie przewidzianym przez Regulamin, przekazywanie wszelkich innych informacji mających wpływ na realizację Usługi parkingowej, a także wsparcie w zakresie komunikacji Użytkownika z Parkingiem w trakcie trwania Usługi parkingowej.

  1. Rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w ofercie Serwisu oraz obsługi posprzedażowej.

Rolą Parkingu jest:

  • dostarczanie do Usługodawcy ofert parkingu, w tym informacji o cenie usługi obejmującej w szczególności postój samochodu na terenie parkingu oraz ceny dodatkowych usług, z których korzysta Użytkownik;

  • dostarczanie do Usługodawcy danych i informacji niezbędnych do realizacji Usług parkingowych;

  • udostępnianie Usługodawcy prezentacji zdjęć parkingu i samochodów transferowych w dostarczanych do Usługodawcy ofertach;

  • należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;

  • rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Parking.

Zarezerwuj parking

Bezpłatne anulowanie lub zmiana rezerwacji