Ogólne

Parking samoobsługowy przy lotnisku Wrocław Strachowice

.

Parking jest ogrodzony, utwardzony, oświetlony, monitorowany i ubezpieczony- otwarty 24 godziny na dobę. Parking nie zapewnia usługi transferu, gdyż znajduje się w odległości 300 metrów od lotniska.

Parking Strachowice - Krok po kroku, jak korzystać:

.

W nawigację wpisz: GRANICZNA 189, 54-530 WROCŁAW.
1. Zalecamy zawieźć pasażerów wraz z bagażami pod terminal lotniska i wrócić na parking, aby odstawić samochód.
2. Wjeżdżając na parking zeskanuj kod KRESKOWY z rezerwacji w automacie wydającym bilety. Otrzymasz bilet parkingowy, zachowaj go do wyjazdu.
3. Nie zostawiaj biletu na słońcu! Jak wyblaknie, będzie problem z wyjazdem z parkingu.
4. Zaparkuj na dowolnym miejscu. Zajmij tylko jedno miejsce.
5. Parking znajduje się naprzeciwko terminal. Spacer na lotnisko to maksymalnie 5 minut.
6. Po powrocie z podróży odbierz samochód z parkingu. W czasie oczekiwania na bagaże, kierowca może odebrać samochód z parkingu i podjechać na lotnisko po resztę pasażerów.

JAK ZESKANOWAĆ KOD KRESKOWY Z POTWIERDZENIA REZERWACJI?

USTAW SAMOCHÓD PRZY AUTOMACIE WYDAJĄCYM BILETY - JEŚLI TEGO NIE ZROBISZ, AUTOMAT NIE WYDA BILETU
ZESKANUJ KOD Z WYDRUKOWANEGO POTWIERDZENIA REZERWACJI LUB Z TELEFONU
MAKSYMALNIE ROZJAŚNIJ EKRAN TELEFONU
WPROWADŹ CAŁY KOD DO KIESZENIE SKANERA, ŁATWIEJ SKANUJĄ SIĘ KODY MNIEJSZYCH ROZMIARÓW

Galeria

Opinie

4.2
  • Dojazd
    4.4
  • Standard
    3.7
  • Obsługa
    4.2

Dmytro Bajsa

  • Dojazd
  • Standard
  • Obsługa

11.04.2024 12:27

Olga Królikowska

  • Dojazd
  • Standard
  • Obsługa

Szybki wjazd i wyjazd przez bramki. Spacer do lotniska to w zasadzie tylko przejście przez ulicę. Polecam

10.04.2024 16:46

GRAŻYNA ZAWADZKA

  • Dojazd
  • Standard
  • Obsługa

Wszystko Ok

10.04.2024 14:47

Sylwia

  • Dojazd
  • Standard

10.04.2024 11:30

Paweł Szurpicki

  • Dojazd
  • Standard
  • Obsługa

10.04.2024 11:14

Beata Olbińska

  • Dojazd
  • Standard
  • Obsługa

Mogłyby być dziury zasypane przy wjeździe reszta bez zarzutów

08.04.2024 14:21

Andrzej Gac

  • Dojazd
  • Standard
  • Obsługa

Trudno znaleźć wolne miejsce na parkingu i brak transportu na lotnisko

06.04.2024 9:09

Grzegorz CYGANIAK

  • Dojazd
  • Standard
  • Obsługa

Nie wiem co komu może nie pasowac wg. innych opinii, dla mnie rewelacja !!! Parking całkowicie bezobsługowy, wystarczy dobrze czytać wskazówki na rezerwacji i tyle. Jak nie po prawej stronie to lekko po lewo, my, w "gorącym" okresie nie mieliśmy problemu z miejscem, w ogóle nie mieliśmy żadnych problemów, z wyjazdem również. Polecam gorąco, jeśli znów będę leciał z Wrocławia to na pewno znów skorzystam z tego parkingu...no i cenowo konkurencyjnie 😀👍

04.04.2024 11:58

Justyna Suligowska

  • Dojazd
  • Standard
  • Obsługa

Parking dobrze skomunikowany, dogodny wjazd i system rezerwacji. Co szwankuje to brak miejsc na parkingu!!! Wjechaliśmy rano ok 5 i było słownie JEDNO MIEJSCE na dostawkę w świetle drogi przejazdowej, czy ktoś nad tym panuje...? nie wiem bo nie można dodzwonić się do obsługi. Daję awansem 3*** abyście się mogli poprawić

03.04.2024 21:50

ADRIAN HĄCIA

  • Dojazd
  • Standard
  • Obsługa

03.04.2024 19:23

Czytaj więcej: Opinie o parkingu Parking Strachowice (1604)

Mapa

Informacje prawne

Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287), Usługodawca niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Serwisu umową dotyczącą usługi parkingowej pomiędzy Usługodawcą a podmiotami, będącymi właścicielami parkingów, którzy prezentują swoje oferty na Serwisie Usługodawcy. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na Serwisie Usługodawcy pochodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.

Rolą Usługodawcy jest:

  1. Umieszczanie w serwisie ofert usług parkingowych w brzmieniu przekazywanym przez właścicieli parkingów lub osoby odpowiedzialne za współpracę, w tym w zakresie cen. Usługodawca nie ma bowiem wpływu na wysokość ww. cen, nie modyfikuje ich oraz zawsze przekazuje najbardziej aktualne ceny, jakie udostępniają Parkingi oraz Partnerzy.

  1. Udzielanie podróżnym mailowo następujących informacji dotyczących głównych właściwości usługi:

  • lokalizacja Parkingu, dane kontaktowe do obsługi Parkingu;

  • Informacji dotyczących transferów, ewentualnie ich braku, w szczególności czasu ich trwania;

  • wszelkich udogodnieniach oferowanych przez Parking;

  • informacji o wymaganiach językowych, w przypadku, gdy skorzystanie przez podróżnego z niektórych usług parkingowych będzie zależało od skutecznej komunikacji ustnej;

  • informacji o dostępności usług parkingowych dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, a także, na wniosek podróżnego, dokładne informacje na temat możliwości ich dostosowania do jego potrzeb.

  1. Umieszczanie w serwisie informacji o:

  • cenie usługi parkingowej i sposobie dokonania zapłaty;

  • rodzaju dodatkowych kosztów, którymi Użytkownik może zostać obciążony;

  • prawie do rozwiązania przez Użytkownika umowy dotyczącej Usługi parkingowej w czasie przewidzianym przez Regulamin Serwisu przed rozpoczęciem Usługi parkingowej;

  • nazwie handlowej, adresie, wskazówkach dojazdu i godzinach pracy parkingu.

  1. Umożliwienie rezerwacji i zakupu usługi parkingowej oraz usług dodatkowych oferowanych przez Parking.

  1. Umożliwienie zakupu do usługi parkingowej ubezpieczenia oferowanego przez Partnera zewnętrznego niezwiązanego umową z Parkingiem – Inter Partner Assistance S.A.

  1. Dostarczanie indywidualnych informacji handlowych o ofertach Użytkownikom, którzy skontaktowali się z Serwisem za pośrednictwem poczty elektronicznej.

  1. Prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych przez Użytkownika Umów, przez co rozumie się w szczególności przekazywanie informacji dotyczących rezerwacji od Parkingu oraz przekazywanie informacji od firmy ubezpieczeniowej, w przypadku takiego zakupu przez Użytkownika.

  1. Umożliwienie Użytkownikowi dokonywania zmian w rezerwacji w czasie przewidzianym przez Regulamin, przekazywanie wszelkich innych informacji mających wpływ na realizację Usługi parkingowej, a także wsparcie w zakresie komunikacji Użytkownika z Parkingiem w trakcie trwania Usługi parkingowej.

  1. Rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w ofercie Serwisu oraz obsługi posprzedażowej.

Rolą Parkingu jest:

  • dostarczanie do Usługodawcy ofert parkingu, w tym informacji o cenie usługi obejmującej w szczególności postój samochodu na terenie parkingu oraz ceny dodatkowych usług, z których korzysta Użytkownik;

  • dostarczanie do Usługodawcy danych i informacji niezbędnych do realizacji Usług parkingowych;

  • udostępnianie Usługodawcy prezentacji zdjęć parkingu i samochodów transferowych w dostarczanych do Usługodawcy ofertach;

  • należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;

  • rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Parking.

Zarezerwuj parking

Bezpłatne anulowanie lub zmiana rezerwacji