PARKLOT > Lotnisko Katowice Pyrzowice > Parking Parking LOT 24
Parking jest całodobowo monitorowany, ubezpieczony oraz dozorowany przez doświadczoną i pomocną obsługę. Teren parkingu jest ogrodzony, odpowiednio oświetlony, a wjazd odbywa się poprzez nowoczesny system bramkowy.
Zapewniony darmowy transfer na lotnisko klimatyzowanym, 9-osobowym busem. Czas transferu wynosi ok. 4 minuty. Po przylocie i odebraniu bagaży zadzwoń pod numer +48 517 751 917, a kierowca niezwłocznie ruszy by zabrać cię z lotniska na parking.
Na parking z łatwością dotrzesz kierując się drogą wojewódzką 913, a następnie skręcając w prawo w ulicę Równoległą. Oznaczony banerami parking znajduje się po lewej stronie.
Rezerwacja Parkingu LOT 24 Pyrzowice przez Parklot zapewni Ci oszczędność czasu oraz gwarancję miejsca.
Artur C.
5.00/5
Arkadiusz C.
5.00/5
Polecam parking :)
Olga
3.00/5
Fakt że nie można wjechać na teren parkingu w dowolnym momencie przyjazdu to jakiś absurd, pachołek postawiony przed szlabanem, w budce zaciągnięte rolety i zamknięte i trzeba czekać na Pana który wróci z lotniska bo akurat pojechał kogoś odwieźć... Przyjechaliśmy o 4 rano i czekaliśmy ok 20min aż ktoś się zjawi. Na szczęście mieliśmy zapas czasu aczkolwiek osobiście więcej nie skorzystam.
Jerzy R.
5.00/5
Szybko, sprawnie i bezproblemowo.Polecam
Anton N.
5.00/5
Bartlomiej K.
3.25/5
Przyjechalismy na miejsce... Trzeba zatrzymac samochod przed szlabanem, tam juz wyciagnac walizki i udac sie do obslugi w kwestiach dopelnienia formalnosci (dodam, ze miejsca nie jest za wiele i kolejny samochod w "kolejce" moze byc juz ciasno i moze on wystawac na droge). Dosc dlugo trwala rejestracja naszego samochodu w systemie parkingowym, ponowienie wszystkich informacji nt rezerwacji - oczekiwalbym jednak, ze dane przekazane z "parklot" sa wystarczajace)... na pytanie zony, ktora siedziala za kierownica czy moze juz wjezdzac, uslyszala od Pana z obslugi, dosc pogardliwym tonem, cytuje: "to nie piekarnia". Po mojej reakcji, ze jest bezczelny nie widzial w tym nic zlego (bo, cytuje: "on musi wypelnic")... W drodze powrotnej z lotniska czekalismy ok 15 minut na przyjazd busa do transferu (o 1:30 zimnej nocy, nic przyjemnego)... Dzwonilem 2 razy i Pan z obslugi (inny) nie byl zadowolony, ze musi z kimkolwiek rozmawiac. Oczekuje jednak innego standardu obslugi.
Magdalena W.
5.00/5
Sebastian N.
5.00/5
Aleksander
3.00/5
Obsługa poniżej krytyki, łysawy, nkezawysoki Pan czujący się szefem krzyczy na klienta będąc przy tym agresywnym. Gorzej wakacji zacząć nie można było...
Artur Z.
5.00/5
Czytaj więcej: Opinie o parkingu Parking LOT 24 (100)
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287), Usługodawca niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Serwisu umową dotyczącą usługi parkingowej pomiędzy Usługodawcą a podmiotami, będącymi właścicielami parkingów, którzy prezentują swoje oferty na Serwisie Usługodawcy. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na Serwisie Usługodawcy pochodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Rolą Usługodawcy jest:
Umieszczanie w serwisie ofert usług parkingowych w brzmieniu przekazywanym przez właścicieli parkingów lub osoby odpowiedzialne za współpracę, w tym w zakresie cen. Usługodawca nie ma bowiem wpływu na wysokość ww. cen, nie modyfikuje ich oraz zawsze przekazuje najbardziej aktualne ceny, jakie udostępniają Parkingi oraz Partnerzy.
Udzielanie podróżnym mailowo następujących informacji dotyczących głównych właściwości usługi:
lokalizacja Parkingu, dane kontaktowe do obsługi Parkingu;
Informacji dotyczących transferów, ewentualnie ich braku, w szczególności czasu ich trwania;
wszelkich udogodnieniach oferowanych przez Parking;
informacji o wymaganiach językowych, w przypadku, gdy skorzystanie przez podróżnego z niektórych usług parkingowych będzie zależało od skutecznej komunikacji ustnej;
informacji o dostępności usług parkingowych dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, a także, na wniosek podróżnego, dokładne informacje na temat możliwości ich dostosowania do jego potrzeb.
Umieszczanie w serwisie informacji o:
cenie usługi parkingowej i sposobie dokonania zapłaty;
rodzaju dodatkowych kosztów, którymi Użytkownik może zostać obciążony;
prawie do rozwiązania przez Użytkownika umowy dotyczącej Usługi parkingowej w czasie przewidzianym przez Regulamin Serwisu przed rozpoczęciem Usługi parkingowej;
nazwie handlowej, adresie, wskazówkach dojazdu i godzinach pracy parkingu.
Umożliwienie rezerwacji i zakupu usługi parkingowej oraz usług dodatkowych oferowanych przez Parking.
Umożliwienie zakupu do usługi parkingowej ubezpieczenia oferowanego przez Partnera zewnętrznego niezwiązanego umową z Parkingiem – Inter Partner Assistance S.A.
Dostarczanie indywidualnych informacji handlowych o ofertach Użytkownikom, którzy skontaktowali się z Serwisem za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych przez Użytkownika Umów, przez co rozumie się w szczególności przekazywanie informacji dotyczących rezerwacji od Parkingu oraz przekazywanie informacji od firmy ubezpieczeniowej, w przypadku takiego zakupu przez Użytkownika.
Umożliwienie Użytkownikowi dokonywania zmian w rezerwacji w czasie przewidzianym przez Regulamin, przekazywanie wszelkich innych informacji mających wpływ na realizację Usługi parkingowej, a także wsparcie w zakresie komunikacji Użytkownika z Parkingiem w trakcie trwania Usługi parkingowej.
Rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w ofercie Serwisu oraz obsługi posprzedażowej.
Rolą Parkingu jest:
dostarczanie do Usługodawcy ofert parkingu, w tym informacji o cenie usługi obejmującej w szczególności postój samochodu na terenie parkingu oraz ceny dodatkowych usług, z których korzysta Użytkownik;
dostarczanie do Usługodawcy danych i informacji niezbędnych do realizacji Usług parkingowych;
udostępnianie Usługodawcy prezentacji zdjęć parkingu i samochodów transferowych w dostarczanych do Usługodawcy ofertach;
należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;
rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Parking.