Oficjalny parking P1

Parking Lotnisko Pyrzowice

Wolności 90, 42-625 Ożarowice, Polska

PARKLOT > Lotnisko Katowice Pyrzowice > Parking Oficjalny parking P1

Ogólne

Parking P1 w Katowice Airport – oficjalny parking lotniska w Katowicach

Parking P1 to parking główny portu lotniczego Katowice Airport - znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie terminali pasażerskich.

Na Parkingu P1 możemy zaparkować na jednym z 2100 miejsc. Parking nie jest strzeżony.

Twój samochód jest bezpieczny na parkingu P1 Pyrzowice.

Instruktaż dla klientów serwisu PARKLOT:

1. Po dojechaniu do zapory wjazdowej na Parking P1 system automatycznie odczyta numery rejestracyjne pojazdu i wysunie bilet parkingowy z kolumny wjazdowej. Należy pobrać bilet parkingowy – zapora wówczas zostanie otwarta.

2. Wyjazd z Parkingu P1 odbywa się na podstawie automatycznego odczytu tablic rejestracyjnych.

W przypadku pytań prosimy o kontakt z parkingiem P2 Pyrzowice pod numerem +48 32 39 27 189
W razie problemów z wyjazdem skontaktuj się z obsługą parkingu poprzez intercom podając numer rezerwacji Parklot. Nie należy opłacać ponownie rezerwacji.

Galeria

Opinie

3.8/5
Łatwość dojazdu
4.0 / 5
Standard parkingu
3.6 / 5
Obsługa parkingu
3.5 / 5

Marzenka

4.33/5

17.05.2024 11:57
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
4/5
Obsługa parkingu
4/5

Bezproblemowo tylko jak masz rezerwację to przy wyjeździe podjedź do obsługi żeby zresetowała bilet do wyjazdu na zero


Zdeněk N.

4.67/5

13.05.2024 17:46
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
4/5
Obsługa parkingu
5/5


Aleksandra R.

5.0/5

13.05.2024 17:17
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
5/5
Obsługa parkingu
5/5


Krzysztof G.

3.33/5

13.05.2024 14:17
Łatwość dojazdu
4/5
Standard parkingu
2/5
Obsługa parkingu
4/5


Marian

4.5/5

11.05.2024 12:11
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
4/5

Problem z wyjazdem . Bramka nie otwiera się automatycznie . Konieczność zgłoszenia się do szarego baraku i pobranie nowego biletu od obsługi i dopiero możliwy był wyjazd z parkingu


Jerzy K.

3.0/5

03.05.2024 19:30
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
1/5
Obsługa parkingu
3/5

oczywiście parking zarezerwowaliśmy i OPŁACILIśMY wcześniej przez internet jak należy. Kamera przy wjeździe NIE sczytała numeru rejestracyjnego (tablice rejestracyjne czyściuteńkie) i NIE OTWARŁA bramki automatycznie. Za nami stał autobus. Nerwowo wtykaliśmy kod na wydruku rezerwacji pod czytnik (wydruk jest A4 - a okienko formatu biletu autobusowego) aż wreszcie za którymś razem "zaskoczył" i otwarł. Oczywiście znaleźć wolne miejsce na tym parkingu (objechaliśmy trzy razy) to prościej wygrać w totolotku. Przy wyjeździe to samo. Numer telefonu obsługi (z rezerwacji) - cały czas zajęty. Przycisk wezwania obsługi na bramce - słychać piąte przez dziesiąte jak ze zepsutego iPhonea. Moja poszła z rezerwacją w ręce do budki obsługi i dostała nowy bilet parkingowy - po zeskanowaniu go pokazało się "PARKING NIEOPŁACONY NA 400 PLN". Podjechaliśmy jeszcze raz do budki obsługi. Pan kazał podjechać pod bramkę numer 1 - bo otworzy ją zdalnie ręcznie na nasz widok. Co i uczynił. Byliśmy wolni ! Ach ten dziewiętnasty wiek - wiek pary i elektryczności. Oszałamia mnie ten pęd...


Magdalena C.

4.33/5

23.04.2024 16:45
Łatwość dojazdu
4/5
Standard parkingu
4/5
Obsługa parkingu
5/5


Łukasz R.

2.5/5

22.04.2024 18:16
Łatwość dojazdu
2/5
Standard parkingu
3/5

Jestem w trakcie wyjaśniania sprawy. Otóż pomimo opłaconego wcześniej biletu na bramach przy wyjeździe nie otwarto mi automatycznie szlabanu ( a tak podobno miało być inaczej ) i musiałem zapłacić raz jeszcze i to w dodatku wyższą kwotę. Mam nadzieję, że zostanie mi ona zwrócona.


Andrzej

2.67/5

22.04.2024 12:01
Łatwość dojazdu
2/5
Standard parkingu
3/5
Obsługa parkingu
3/5

Nie działa identyfikacja rejestracji samochodu. Rezerwacja opłacona przez internet. Kłopot z wjazdem i wyjazdem. Jedyna korzyść to bliskość terminala.


Aleksandra K.

5.0/5

12.04.2024 11:37
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
5/5
Obsługa parkingu
5/5

mimo ze nie wczytał nr rej to obsługa na najwyższym poziomie ,natychmiastowa pomoc


Czytaj więcej: Opinie o parkingu Oficjalny parking P1 (119)

Mapa

Informacje prawne

Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287), Usługodawca niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Serwisu umową dotyczącą usługi parkingowej pomiędzy Usługodawcą a podmiotami, będącymi właścicielami parkingów, którzy prezentują swoje oferty na Serwisie Usługodawcy. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na Serwisie Usługodawcy pochodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.

Rolą Usługodawcy jest:

  1. Umieszczanie w serwisie ofert usług parkingowych w brzmieniu przekazywanym przez właścicieli parkingów lub osoby odpowiedzialne za współpracę, w tym w zakresie cen. Usługodawca nie ma bowiem wpływu na wysokość ww. cen, nie modyfikuje ich oraz zawsze przekazuje najbardziej aktualne ceny, jakie udostępniają Parkingi oraz Partnerzy.

  1. Udzielanie podróżnym mailowo następujących informacji dotyczących głównych właściwości usługi:

  • lokalizacja Parkingu, dane kontaktowe do obsługi Parkingu;

  • Informacji dotyczących transferów, ewentualnie ich braku, w szczególności czasu ich trwania;

  • wszelkich udogodnieniach oferowanych przez Parking;

  • informacji o wymaganiach językowych, w przypadku, gdy skorzystanie przez podróżnego z niektórych usług parkingowych będzie zależało od skutecznej komunikacji ustnej;

  • informacji o dostępności usług parkingowych dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, a także, na wniosek podróżnego, dokładne informacje na temat możliwości ich dostosowania do jego potrzeb.

  1. Umieszczanie w serwisie informacji o:

  • cenie usługi parkingowej i sposobie dokonania zapłaty;

  • rodzaju dodatkowych kosztów, którymi Użytkownik może zostać obciążony;

  • prawie do rozwiązania przez Użytkownika umowy dotyczącej Usługi parkingowej w czasie przewidzianym przez Regulamin Serwisu przed rozpoczęciem Usługi parkingowej;

  • nazwie handlowej, adresie, wskazówkach dojazdu i godzinach pracy parkingu.

  1. Umożliwienie rezerwacji i zakupu usługi parkingowej oraz usług dodatkowych oferowanych przez Parking.

  1. Umożliwienie zakupu do usługi parkingowej ubezpieczenia oferowanego przez Partnera zewnętrznego niezwiązanego umową z Parkingiem – Inter Partner Assistance S.A.

  1. Dostarczanie indywidualnych informacji handlowych o ofertach Użytkownikom, którzy skontaktowali się z Serwisem za pośrednictwem poczty elektronicznej.

  1. Prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych przez Użytkownika Umów, przez co rozumie się w szczególności przekazywanie informacji dotyczących rezerwacji od Parkingu oraz przekazywanie informacji od firmy ubezpieczeniowej, w przypadku takiego zakupu przez Użytkownika.

  1. Umożliwienie Użytkownikowi dokonywania zmian w rezerwacji w czasie przewidzianym przez Regulamin, przekazywanie wszelkich innych informacji mających wpływ na realizację Usługi parkingowej, a także wsparcie w zakresie komunikacji Użytkownika z Parkingiem w trakcie trwania Usługi parkingowej.

  1. Rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w ofercie Serwisu oraz obsługi posprzedażowej.

Rolą Parkingu jest:

  • dostarczanie do Usługodawcy ofert parkingu, w tym informacji o cenie usługi obejmującej w szczególności postój samochodu na terenie parkingu oraz ceny dodatkowych usług, z których korzysta Użytkownik;

  • dostarczanie do Usługodawcy danych i informacji niezbędnych do realizacji Usług parkingowych;

  • udostępnianie Usługodawcy prezentacji zdjęć parkingu i samochodów transferowych w dostarczanych do Usługodawcy ofertach;

  • należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;

  • rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Parking.

Zarezerwuj parking

Bezpłatne anulowanie lub zmiana rezerwacji