Magdalena Wielogórska
Transfer nie został zrealizowany: okazało się, że jest na życzenie klienta - w ofercie nie było to napisane. W nocy osoba kontaktowa powiedziała, że mamy 200 metrów na lotnisko, więc możemy przejść na piechotę. GPS podany do przyjazdu nie był ustawiony w miejscu parkowania - wskazany był w innym miejscu niż adres podany po wykonaniu telefonu do osoby nadzorującej parking. Nikt nie sprawdzał wyjazdu z parkingu.
Bartłomiej B.
1. Złe wskazania na GPS - pokazuje inną lokalizację i można się zgubić 2. stan nawierzchni parkingu bardzo zły - zwykłe klepisko, trudno iść z walizką na kółkach. 3. Brak jakiejkolwiek osoby z obsługi na miejscu - wyjazd zimą przy zasypanym śniegiem parkingu niezwykle trudny, parking nieodśnieżony 4. Kontakt telefoniczny z obsługą dość dobry.
Marcin
Adres prowadzi w inne miejsce niż znajduje się parking. Współrzędnie GPS są OK. Na parkingu nie ma obsługi, po przyjeździe dzwoni się domofonem i pan otwiera szlaban (który jak przyjechałem był do połowy podniesiony). Stan nawierzchni parkingu straszny (dziury i błoto). Czas oczekiwania na zabranie z lotniska na parking 15 minut to chyba troszkę za długo.
Justyna
Artur Olewniczak
Martyna Kolkiewicz
PAWEŁ PIECH
BLISKO LOTNISKA,MIŁA OBSŁUGA ,polecam
Lesław Chmura
W warunkach zimowych, przy zaśnieżonym i zalodzonym parkingu przydałoby się chociaż trochę posypać piaskiem.
Anonimowy
Dariusz Potasznik
Niestety nie znalazłem państwa parkingu musiałem zaparkować dzięki zapłacić drugi raz nie polecę nikomu nie doprowadziła mnie nawigacja
Czytaj więcej: Opinie o parkingu Na wylocie (54)
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza,
że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności