Ogólne

Parking lotnisko Balice - który wybrać?

Wybierając parking przy lotnisku, warto dokładnie sprawdzić ofertę firm działających w pobliżu. Należy pamiętać, że każdy parking w Balicach może oferować inne stawki związane z parkowaniem samochodu, jak również różne usługi ułatwiające podróż. Wiele osób kieruje się przede wszystkim ceną jaką musi zapłacić za miejsce postojowe na czas podróży. Często bardzo niskie stawki – nawet poniżej średniej – nie gwarantują bezpieczeństwa lub pozbawione są udogodnień. GOOD parking zapewnia komfort jak również bezpieczeństwo pozostawionego pojazdu przy lotnisku w Balicach

Co powinien zatem zapewniać dobrej jakości parking przy lotnisku Balice?

Bez wątpienia najważniejszym kryterium – zaraz po cenie parkowania – jest poziom bezpieczeństwa. Wybierając parking GOOD posiadający wyżej wymienione udogodnienia możesz się nie martwić że twój pojazd jest bezpieczny. Zwłaszcza jeżeli teren postoju znajduje się zaledwie kilkaset metrów od terminala , warto zwrócić uwagę na transfer. Nie każdy parking oferuje bowiem możliwość transportu na lotnisko i odbiór po podróży . Jedynie profesjonalna firma daje gwarancję swoim klientom, że po otrzymaniu od nich stosownego telefonu po przylocie do kraju, wysyłają po nich swój samochód.

Galeria

Opinie

4.3
  • Dojazd
    4.1
  • Standard
    3.9
  • Obsługa
    4.3
  • Transfer
    4.5

Krzysztof Stec

  • Dojazd
  • Standard
  • Obsługa
  • Transfer

Szybko , sprawnie . Polecam

21.04.2024 12:22

Damian Gremlik

21.04.2024 11:53

Jacek Jabłoński

  • Dojazd
  • Standard
  • Obsługa
  • Transfer

Super! Polecam!

21.04.2024 11:31

Robert

  • Dojazd
  • Standard
  • Obsługa
  • Transfer

Wszystko w najlepszym porządku

20.04.2024 11:39

Katarzyna

  • Dojazd
  • Obsługa
  • Transfer

Obsługa parkingu porażka. Pan ktory nas zawozil na lotnisko 13 kwietnia okolo 10.00 opryskliwy,nie miły , zachowywal sie jakby łaskę nam robił. Powrot 18 kwietnia ,juz byl ktos inny ,zadzwonilismy ze czekamy ,mialo byc 8 min czekania,przyjechal po 45 min po ponownym naszym telefonie. Takze nie polecam i wiecej nie skorzystam na pewno

20.04.2024 7:24

Patrycja Jasiak

  • Dojazd
  • Standard
  • Obsługa
  • Transfer

05.04.2024 12:46

Sandra Niedbalska

  • Dojazd
  • Standard
  • Obsługa
  • Transfer

świetna obsługa, uśmiałam się do łez😀normalnie kabaret… a poza tym parking super, transfer z i na lotnisko expresowy… bardzo polecam!!!

04.02.2023 21:37

Dawid

  • Dojazd
  • Standard
  • Obsługa
  • Transfer

Mało miejsca na parkingu, żeby zaparkować. Straszne zamieszanie przy transporcie na lotnisko. Najgorzej bylo przy odbiorze z lotniska - nikt nie weryfikuje ile osób jest do odebrania oraz nie ma żadnej weryfikacji kto dzwonił pierwszy i kiedy. Na miejscu odbioru czekaliśmy ponad 20 min. Niestety nie polecam

28.01.2023 16:15

Anna FRUKACZ

  • Dojazd
  • Standard
  • Transfer

Super obsługa prawna. Polecam

24.01.2023 17:42

Damian Arndt

  • Dojazd
  • Standard
  • Obsługa
  • Transfer

Po przyjeździe na parking usłyszałem że muszę czekać około 30min na to żeby przejechać na inny parking i dopiero odbędzie się transfer na lotnisko, Spieszyło mi się na lotnisko więc postanowiłem przejechać szybko na inny parking a z usługi GOOD parking zrezygnowałem.

24.01.2023 13:42

Czytaj więcej: Opinie o parkingu GOOD Parking (263)

Mapa

Informacje prawne

Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287), Usługodawca niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Serwisu umową dotyczącą usługi parkingowej pomiędzy Usługodawcą a podmiotami, będącymi właścicielami parkingów, którzy prezentują swoje oferty na Serwisie Usługodawcy. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na Serwisie Usługodawcy pochodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.

Rolą Usługodawcy jest:

  1. Umieszczanie w serwisie ofert usług parkingowych w brzmieniu przekazywanym przez właścicieli parkingów lub osoby odpowiedzialne za współpracę, w tym w zakresie cen. Usługodawca nie ma bowiem wpływu na wysokość ww. cen, nie modyfikuje ich oraz zawsze przekazuje najbardziej aktualne ceny, jakie udostępniają Parkingi oraz Partnerzy.

  1. Udzielanie podróżnym mailowo następujących informacji dotyczących głównych właściwości usługi:

  • lokalizacja Parkingu, dane kontaktowe do obsługi Parkingu;

  • Informacji dotyczących transferów, ewentualnie ich braku, w szczególności czasu ich trwania;

  • wszelkich udogodnieniach oferowanych przez Parking;

  • informacji o wymaganiach językowych, w przypadku, gdy skorzystanie przez podróżnego z niektórych usług parkingowych będzie zależało od skutecznej komunikacji ustnej;

  • informacji o dostępności usług parkingowych dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, a także, na wniosek podróżnego, dokładne informacje na temat możliwości ich dostosowania do jego potrzeb.

  1. Umieszczanie w serwisie informacji o:

  • cenie usługi parkingowej i sposobie dokonania zapłaty;

  • rodzaju dodatkowych kosztów, którymi Użytkownik może zostać obciążony;

  • prawie do rozwiązania przez Użytkownika umowy dotyczącej Usługi parkingowej w czasie przewidzianym przez Regulamin Serwisu przed rozpoczęciem Usługi parkingowej;

  • nazwie handlowej, adresie, wskazówkach dojazdu i godzinach pracy parkingu.

  1. Umożliwienie rezerwacji i zakupu usługi parkingowej oraz usług dodatkowych oferowanych przez Parking.

  1. Umożliwienie zakupu do usługi parkingowej ubezpieczenia oferowanego przez Partnera zewnętrznego niezwiązanego umową z Parkingiem – Inter Partner Assistance S.A.

  1. Dostarczanie indywidualnych informacji handlowych o ofertach Użytkownikom, którzy skontaktowali się z Serwisem za pośrednictwem poczty elektronicznej.

  1. Prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych przez Użytkownika Umów, przez co rozumie się w szczególności przekazywanie informacji dotyczących rezerwacji od Parkingu oraz przekazywanie informacji od firmy ubezpieczeniowej, w przypadku takiego zakupu przez Użytkownika.

  1. Umożliwienie Użytkownikowi dokonywania zmian w rezerwacji w czasie przewidzianym przez Regulamin, przekazywanie wszelkich innych informacji mających wpływ na realizację Usługi parkingowej, a także wsparcie w zakresie komunikacji Użytkownika z Parkingiem w trakcie trwania Usługi parkingowej.

  1. Rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w ofercie Serwisu oraz obsługi posprzedażowej.

Rolą Parkingu jest:

  • dostarczanie do Usługodawcy ofert parkingu, w tym informacji o cenie usługi obejmującej w szczególności postój samochodu na terenie parkingu oraz ceny dodatkowych usług, z których korzysta Użytkownik;

  • dostarczanie do Usługodawcy danych i informacji niezbędnych do realizacji Usług parkingowych;

  • udostępnianie Usługodawcy prezentacji zdjęć parkingu i samochodów transferowych w dostarczanych do Usługodawcy ofertach;

  • należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;

  • rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Parking.

Zarezerwuj parking

Bezpłatne anulowanie lub zmiana rezerwacji