Parking BaliceLot24 oferuje swoim klientom miejsca parkingowe w bezpośrednim sąsiedztwie lotniska Balice. Parking jest ogrodzony, oraz chroniony przez firmę Solid Security.
Dopłata za dodatkowy jeden dzień postoju, w przypadku przekroczenia czasu rezerwacji, wynosi 30 zł
Rezerwacja przez Parklot to oszczędność czasu i gwarancja miejsca parkingowego.
Monika Szaniewska
Bogusław Kaczmar
Jan Faruga
ok
Adam wkurzony
Po przyjeździe na parking główny dwoma samochodami okazuje się że nie ma miejsca dla jednego pojazdu. Okazuje się że jest zapasowy parking i drugi samochód musi tam pojechać. Na drugim parkingu błoto, zamykana brama na kłódkę, bez nadzoru. Czas transferu zbyt długi, 8 osób podróżuje na raty w godzinę od przyjazdu na pierwszy parking. Bus niewielki na 8 pasażerów i nie wyrabia. Zamawiam bus na 8osob na powrót. Do auta ładuje się obca grupa i przepycha się. Siedzimy w 11 lub 12 osób. Kierowca opryskliwy, gwałtownie hamuje karze wysiadać jak ktoś się odzywa. Twierdzi że kto pierwszy ten lepszy. Zbyt mała ilość miejsc w autach do transferów. Zła organizacja transferów. Kierowcy nie radzą sobie z emocjami. Jak można do pasażerów odzywać się cyt." Stul pysk". PORAŻKA. Nie polecam!!!!
Rafał
Parking sprzedaje miejsca parkingowe pomimo tego, że wszystkie są zajęte. Na miejscu dowiadujemy się, że trzeba poczekać na kierowcę i on nas zawiezie na inny "zastępczy" parking, co trwa bardzo długo 20-40min. Zdecydowanie nie polecam, brak organizacji, jeden wielki chaos, mozna się spóźnić na lot.
ARTUR KRIEGEL
Dariusz Chwastek
Wszystko Ok. Transfer na lotnisko z z powrotem szybko i bez zastrzeżeń.
Agnieszka Bilczewska
Pracownicy się starają , bardzo , kierowca , pani obsługują , ale jeden bus na tyle ludzi … na rozne parkingi . Długo się czeka
Katarzyna Ataman-Grygiel
Po raz kolejny skorzystaliśmy z tego parkingu i jest ok. Jak zostawialiśmy samochód była tylko trochę nerwowa atmosfera, bo już jacyś ludzie czekali w busie, więc musieliśmy w biegu przekładać plecaki, jedna z pasażerek krzyknęła na mnie " szybciej, bo czas goni!". No cóż, nie moja wina, że nie ogarnęli się z czasem.
Flyier
Odbiory z lotniska to jeden wielki haos. Parking posiada jednego busa i odbierając telefony dotyczące odbioru z lotniska w żaden sposób tego nie kontrolują [np kto dzwonił i w jakiej kolejności zostanie odebrany co powoduje że jeśli w jednym locie przyjeci więcej klientów tego parkingu [jak było w naszym przypadku] to czeka się na lotnisku blisko godzinę i trzeba z innymi klientami 'walczyć" o wejście do busa, gdzie obowiązuje zasada "kto pierwszy ten lepszy". Nie polecam chyba że zostanie to kiedyś lepiej zorganizowane bo da się.
Czytaj więcej: Opinie o parkingu BaliceLot24 (3371)