PARKLOT > Lotnisko Wrocław Strachowice Parking Oficjalny Parking Lotnisko Wrocław Strachowice Opinie
Robert M.
3.67/5
Miało być terminal a musiałem narobić kilometrów cena za wysoka za takie coś następnym razem nie skorzystam. Pozdrawiam
Anna M.
3.67/5
Myślę, że firma nie panuje nad ilością wolnych miejsc parkingowych vs. zamówienia. Rezerwując i opłacając z dużym wyprzedzeniem parking miałam nadzieję, że nie będzie problemu z miejscem. Prawie godzinę krążyłam szukając miejsca parkingowego, czekając aż ktoś z osób, które przylecą odbierze swój samochód i tym samym zwolni miejsce dla kolejnych kierowców. Dramat.
Gabriel B.
5.00/5
S
Agnieszka D.
2.67/5
Ogromny problem ze znalezieniem miejsca, ciasno, trzeba się wciskać uważając na auto, w tym standardzie cena jest mocno wygórowana .
Piotr B.
5.00/5
Super tylko brak info o wolnych miejscach , dużo szukania pozdrawiam.
Jacek M.
3.67/5
Niebezpieczna - wspólna droga dla pojazdów oraz pieszych, szczególnie po zmroku.
ARKADIUSZ C.
4.00/5
było ok
Sławomir Z.
4.00/5
1. Pomimo opłacenia przez internet zobowiązania za zaplanowany okres parkowania przy wjeździe na lotnisko trzeba pobrać bilet parkingowy. To wprowadza niepewność czy przy wyjeździe z lotniska nie trzeba będzie wnosić innych opłat. Wjazd na parking odbywa się na podstawie rozpoznania tablicy rejestracyjnej. 2. Jakość chodników rozdzielających poszczególne zatoki do parkowania można by poprawić. 3. Samoloty się spóźniają. Brak klarownej informacji jak można zgłosić spóźnienie samolotu i czy wymaga to wniesienia dopłaty za parking w przypadku przekroczenia zadeklarowanego czasu postoju. 4. Wskazany byłby chociaż podstawowy monitoring.
Sandra W.
2.33/5
Najgorszy parking z jakiego korzystaliśmy… obsługa niemiła, a Pan który ma udzielać informacji w razie problemów z wyjazdem gburowaty i nie potrafi powiedzieć przepraszam 😡 mieliśmy wykupiony bilet do dnia 5.06, a podczas wyjazdu zarówno nam jak i kolejnym samochodom parkometr pokazał, że trzeba dopłacić kolejne 250 zł żeby wyjechać, zrobiły się straszne korki, a przy próbie kontaktu z obsługą, Pan nie wysłuchał nas do końca, nagle się rozłączył, przez co nie zdążyliśmy powiedzieć, że oprócz naszego samochodu na zarezerwowanym bilecie parkingowym jest jeszcze jedno auto które trzeba wypuścić z parkingu. Podczas ponownego kontaktu z obsługą Pan wmawiał nam, że już wszystko jest ok i nie ma na rezerwacji drugiego auta i już wypuścił auto które było na rezerwacji. Poprosiliśmy o ponowne sprawdzenie biletu, wtedy stwierdził, że coś tam faktycznie jest ok i znowu nagle się rozłączył, zostawiając nas bez słowa (ani przepraszam, ani dziękuję, ani do widzenia, żeby chociaż człowiek mógł wiedzieć czy już wszystko jest dobrze 😡). Spędziliśmy na wyjeździe 45 min, a miała to być łatwa i przyjemna operacja, gdzie bramki automatycznie szczytują tablice rejestracyjne… razem z nami w korku było już z 15 samochodów i mieli ten sam problem, więc ewidentnie coś jest nie tak.
Mirella R.
2.33/5
Mimo opłaconej rezerwacji nie można było wyjechać z parkingu bez ponownej opłaty. Obsługa nie mogła pomóc bez reklamacji.