PARKLOT > Lotnisko Wrocław Strachowice Parking Parking Rondo Opinie

Opinie o Parking Rondo (Parking Wrocław)

Klienci, którzy zarezerwowali miejsce na tym parkingu za pośrednictwem naszej strony oceniają go na 4.6/5 na podstawie 597 opinii.
4.6/5
Opinie: 597
Zablokowanych opinii: 32
Łatwość dojazdu
4.7 / 5
Standard parkingu
4.3 / 5
Obsługa parkingu
4.6 / 5
Jakość transferu
4.8 / 5

Urszula D.

5.00/5

17.10.2025 11:21
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
5/5
Obsługa parkingu
5/5
Jakość transferu
5/5

Brakowało mi jeszcze pomocy w załadunku bagażu do auta i były by same 6. ;))


Jolanta S.

5.00/5

12.10.2025 18:19
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
5/5
Obsługa parkingu
5/5
Jakość transferu
5/5

Polecam serdecznie. Miła obsługa, wszystko bez zarzutu.


Rafał Ł.

5.00/5

12.10.2025 12:11
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
5/5
Obsługa parkingu
5/5
Jakość transferu
5/5

Ponownie wystawiam ocenę pozytywną, wszystko dograne na 100%


Mirosław W.

4.25/5

08.10.2025 16:09
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
4/5
Obsługa parkingu
3/5
Jakość transferu
5/5

Co do obsługi to mam mieszane odczucia. Przy odlocie - transfer - super gość (taki lekko utykający) - miło, grzecznie. Za to na powrocie człowiek (dosyć wysoki) wiecznie naburmuszony, pretensja w głosie i w spojrzeniu. Ale parking ogólnie - bardzo ok.


Mariusz S.

5.00/5

08.10.2025 11:29
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
5/5
Obsługa parkingu
5/5
Jakość transferu
5/5

Polecam! Profesjonalna obsługa!


Justyna

4.00/5

07.10.2025 12:53
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
4/5
Obsługa parkingu
3/5
Jakość transferu
4/5

Wielokrotnie korzystałam z wyszukiwarki Parklot i zawsze byłam bardzo zadowolona i wystawiałam jaak najlepsze opinie. Natomiast tym razem jest zupełnie inaczej. Obsługa parkingu Rondo przy odbiorze auta to jakaś pomyłka. Po odbiorze bagażu zadzwoniłam na nr tel parkingu Rondo z sms przypominającego od Parklotu, nr telefonu był poprawny, bezpośredni do obsługi parkingu. Pan, który odebrał telefon powiedział że on nic mi nie wysyłał i nie wie o co chodzi. Przeprosiłam, myślę może po kilkunastu godzinach lotu źle wybrałam nr tel. Jednak nie, pan oddzwonił z tego samego nr i stwierdził że jednak po nas przyjedzie. Po przyjeździe stojąc z rękami w kieszeniach podczas, gdy my w deszczu pakowaliśmy nasze walizki do bagażnika, instruował nas w jaki sposób ułożyć bagaże, bo cyt. inaczej będą latać jak Żyd po pustym sklepie. Podjechaliśmy na parking i pan zaczął nas poganiać, żebyśmy się pospieszyły, bo ucieknie mu autobus. Stał nad naszym autem, że nawet nie mogłysmy w spokoju ustawić nawigacji, a czekała nas 4 godzinna podróż do domu. Nie mogłysmy w spokoju poukładać walizek i plecaków w samochodzie, bo cały czas nas poganiał. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z taką obsługą, dramat. A jeszcze przy lotnisku jak się pakowaliśmy do busa i próbowałam wyjaśnić sytuację to powiedział, żeby zmienić dilera. Dałam ocenę 3 za obsługę parkingu tylko dlatego, że przy zostawianiu samochodu w drodze na lotnisko było dwóch młodszych panów, którzy byli bardzo mili i pomocni i im nie można nic zarzucić


Marek J.

4.75/5

03.10.2025 5:00
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
4/5
Obsługa parkingu
5/5
Jakość transferu
5/5

Parking ciasny ale miejsce przygotowane i wskazywane przez panów z obsługi. Z czystym sumieniem polecam.


Ilona C.

2.75/5

30.09.2025 11:59
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
4/5
Obsługa parkingu
1/5
Jakość transferu
1/5

Zdecydowanie nie polecam Parking Rondo przy lotnisku we Wrocławiu. Po przylocie i odebraniu bagażu próbowaliśmy skontaktować się z kierowcą ponad 15 minut – bezskutecznie. Telefon był wyłączony lub poza zasięgiem (komunikat „abonent czasowo niedostępny”), więc nie była to kwestia „prowadzenia rozmowy”, jak próbował później tłumaczyć się pracownik. W efekcie zmuszeni byliśmy wrócić na parking taksówką, płacąc 80 zł za kurs na dystansie zaledwie 1,5 km. Po dotarciu na miejsce usłyszeliśmy od pracownika, że „telefon był cały czas włączony” – co nie było prawdą. Zamiast przeprosin, spotkaliśmy się z nieuprzejmym, wręcz agresywnym zachowaniem – pracownik podniósł głos, zakończył rozmowę słowami: „Albo pani przestanie mówić, albo nie mamy o czym rozmawiać”. Brak jakiejkolwiek chęci rozwiązania sprawy czy rozmowy o zwrocie za poniesiony koszt dojazdu. Obsługa kompletnie nieprzygotowana na krytykę, brak szacunku do klienta i odpowiedzialności za własną usługę. Podsumowując: bardzo słabe podejście do klienta, nerwowa obsługa i brak kontaktu wtedy, kiedy jest najbardziej potrzebny. Parking powinien zapewniać przede wszystkim punktualność i dostępność – tutaj tego zabrakło.


M.....

3.50/5

29.09.2025 20:40
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
2/5
Obsługa parkingu
2/5
Jakość transferu
5/5

Trochę słabo, straszna ciasnota. Rezerwacja z wyprzedzeniem 3 tygodni a odpowiedniego miejsca brak. Parkingowy pokrzykuje na klientów, brak kultury.


Monika K.

5.00/5

17.09.2025 11:29
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
5/5
Obsługa parkingu
5/5
Jakość transferu
5/5

Szybki i sprawny transfer na i z lotniska. Polecam


Czytaj więcej...