PARKLOT > Lotnisko Wrocław Strachowice Parking Parking Rondo Opinie
Urszula D.
5.00/5
Brakowało mi jeszcze pomocy w załadunku bagażu do auta i były by same 6. ;))
Jolanta S.
5.00/5
Polecam serdecznie. Miła obsługa, wszystko bez zarzutu.
Rafał Ł.
5.00/5
Ponownie wystawiam ocenę pozytywną, wszystko dograne na 100%
Mirosław W.
4.25/5
Co do obsługi to mam mieszane odczucia. Przy odlocie - transfer - super gość (taki lekko utykający) - miło, grzecznie. Za to na powrocie człowiek (dosyć wysoki) wiecznie naburmuszony, pretensja w głosie i w spojrzeniu. Ale parking ogólnie - bardzo ok.
Mariusz S.
5.00/5
Polecam! Profesjonalna obsługa!
Justyna
4.00/5
Wielokrotnie korzystałam z wyszukiwarki Parklot i zawsze byłam bardzo zadowolona i wystawiałam jaak najlepsze opinie. Natomiast tym razem jest zupełnie inaczej. Obsługa parkingu Rondo przy odbiorze auta to jakaś pomyłka. Po odbiorze bagażu zadzwoniłam na nr tel parkingu Rondo z sms przypominającego od Parklotu, nr telefonu był poprawny, bezpośredni do obsługi parkingu. Pan, który odebrał telefon powiedział że on nic mi nie wysyłał i nie wie o co chodzi. Przeprosiłam, myślę może po kilkunastu godzinach lotu źle wybrałam nr tel. Jednak nie, pan oddzwonił z tego samego nr i stwierdził że jednak po nas przyjedzie. Po przyjeździe stojąc z rękami w kieszeniach podczas, gdy my w deszczu pakowaliśmy nasze walizki do bagażnika, instruował nas w jaki sposób ułożyć bagaże, bo cyt. inaczej będą latać jak Żyd po pustym sklepie. Podjechaliśmy na parking i pan zaczął nas poganiać, żebyśmy się pospieszyły, bo ucieknie mu autobus. Stał nad naszym autem, że nawet nie mogłysmy w spokoju ustawić nawigacji, a czekała nas 4 godzinna podróż do domu. Nie mogłysmy w spokoju poukładać walizek i plecaków w samochodzie, bo cały czas nas poganiał. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z taką obsługą, dramat. A jeszcze przy lotnisku jak się pakowaliśmy do busa i próbowałam wyjaśnić sytuację to powiedział, żeby zmienić dilera. Dałam ocenę 3 za obsługę parkingu tylko dlatego, że przy zostawianiu samochodu w drodze na lotnisko było dwóch młodszych panów, którzy byli bardzo mili i pomocni i im nie można nic zarzucić
Marek J.
4.75/5
Parking ciasny ale miejsce przygotowane i wskazywane przez panów z obsługi. Z czystym sumieniem polecam.
Ilona C.
2.75/5
Zdecydowanie nie polecam Parking Rondo przy lotnisku we Wrocławiu. Po przylocie i odebraniu bagażu próbowaliśmy skontaktować się z kierowcą ponad 15 minut – bezskutecznie. Telefon był wyłączony lub poza zasięgiem (komunikat „abonent czasowo niedostępny”), więc nie była to kwestia „prowadzenia rozmowy”, jak próbował później tłumaczyć się pracownik. W efekcie zmuszeni byliśmy wrócić na parking taksówką, płacąc 80 zł za kurs na dystansie zaledwie 1,5 km. Po dotarciu na miejsce usłyszeliśmy od pracownika, że „telefon był cały czas włączony” – co nie było prawdą. Zamiast przeprosin, spotkaliśmy się z nieuprzejmym, wręcz agresywnym zachowaniem – pracownik podniósł głos, zakończył rozmowę słowami: „Albo pani przestanie mówić, albo nie mamy o czym rozmawiać”. Brak jakiejkolwiek chęci rozwiązania sprawy czy rozmowy o zwrocie za poniesiony koszt dojazdu. Obsługa kompletnie nieprzygotowana na krytykę, brak szacunku do klienta i odpowiedzialności za własną usługę. Podsumowując: bardzo słabe podejście do klienta, nerwowa obsługa i brak kontaktu wtedy, kiedy jest najbardziej potrzebny. Parking powinien zapewniać przede wszystkim punktualność i dostępność – tutaj tego zabrakło.
M.....
3.50/5
Trochę słabo, straszna ciasnota. Rezerwacja z wyprzedzeniem 3 tygodni a odpowiedniego miejsca brak. Parkingowy pokrzykuje na klientów, brak kultury.
Monika K.
5.00/5
Szybki i sprawny transfer na i z lotniska. Polecam