Ogólne

Oficjalny parking lotnisko Poznań - wyjazdy długoterminowe

Oficjalny parking P5/P6 Poznań Ławica został wykonany w technologii utwardzonej ziemi. Parking jest dozorowany, ogrodzony, oświetlony i monitorowany 24h na dobę.

Parking oficjalny przy lotnisku to rozwiązanie dla tych, którzy chcą zostawić swoje auto blisko terminala i czuć, że ich auto jest bezpieczne podczas podróży.

Jak dostać się na parking długoterminowy Poznań Ławica

Wjazd na teren lotniska jest możliwy jedynie po pobraniu biletu (tylko wtedy bramka się podniesie i będzie możliwy wjazd do układu komunikacyjnego lotniska, który jest darmowa do 10 min i po upływie tego czasu niemożliwy będzie zarówno wyjazd z terenu lotniska jak i wjazd na parking docelowy bez wcześniejszej opłaty w jednej z kas automatycznych za strefę układu komunikacyjnego).

Każdy parking posiada 2 opisane na ogrodzeniach bramki: wjazdową - na niej należy użyć biletu pobranego na pierwszej bramce by wjechać (pobranie biletu obowiązuje również klientów Parklot) i wyjazdową (na tej bramce klienci Parklotu powinni użyć przycisku do kontaktu z obsługą parkingu, by podać nr rezerwacji).

Po opuszczeniu parkingu, podróżni znajdą się ponownie w strefie układu komunikacyjnego i żeby wyjechać z terenu lotniska na kolejnej bramce należy ponownie użyć interkomu (stosownego przycisku na bramce) do kontaktu z Obsługą parkingu/Control Roomem.

Plan Parkingu: (kliknij tutaj)

Galeria

Opinie

3.9/5
Opinie: 2410
Zablokowanych opinii: 55
Łatwość dojazdu
4.2 / 5
Standard parkingu
3.3 / 5
Obsługa parkingu
4.1 / 5

Teresa S.

4.67/5

28.10.2024 16:30
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
4/5
Obsługa parkingu
5/5


Joanna M.

5.00/5

28.10.2024 12:27
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
5/5
Obsługa parkingu
5/5

Super miejsce parkingowe. Zaledwie parę minut na nogach. Polecam


Grzegorz Z.

4.00/5

28.10.2024 11:28
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
3/5
Obsługa parkingu
4/5


Anetta K.

5.00/5

27.10.2024 17:35
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
5/5
Obsługa parkingu
5/5

Parking blisko lotniska ,szybka obsługa ,polecam


Janusz G.

4.67/5

22.10.2024 12:37
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
4/5
Obsługa parkingu
5/5


Damian J.

5.00/5

16.10.2024 20:58
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
5/5
Obsługa parkingu
5/5


Damian J.

5.00/5

16.10.2024 20:58
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
5/5
Obsługa parkingu
5/5


Dariusz O.

4.33/5

16.10.2024 13:44
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
3/5
Obsługa parkingu
5/5

Nie utwardzony teren, trudno dojść do samochodu z walizka na kółkach, są miejsca, gdzie samochód może stać w kałuży, nieoświetlony teren parkingu. Na plus bliskość lotniska i sprawna samoobsługa.


Piotr

4.33/5

12.10.2024 19:29
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
5/5
Obsługa parkingu
3/5

Brak możliwości kontaktu telefonicznego, brak możliwości zmiany godzin-nawet odpłatnie byłoby spoko


Tomasz S.

4.00/5

12.10.2024 10:38
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
4/5
Obsługa parkingu
3/5

Miałem opłacony parking do godz. 22:00. Wyjeżdżając o 21:30, bramka się nie otworzyła, a na ekranie pojawiła się informacja o przekroczonym czasie i konieczności opłaty. Próbowałem długo dzwonić do obsługi, co było stresujące, zwłaszcza że za mną czekali nerwowi kierowcy, bo zablokowałem wyjazd.


Czytaj więcej: Opinie o parkingu Oficjalny Parking P5/P6 (2410)

Mapa

Informacje prawne

Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287), Usługodawca niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Serwisu umową dotyczącą usługi parkingowej pomiędzy Usługodawcą a podmiotami, będącymi właścicielami parkingów, którzy prezentują swoje oferty na Serwisie Usługodawcy. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na Serwisie Usługodawcy pochodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.

Rolą Usługodawcy jest:

  1. Umieszczanie w serwisie ofert usług parkingowych w brzmieniu przekazywanym przez właścicieli parkingów lub osoby odpowiedzialne za współpracę, w tym w zakresie cen. Usługodawca nie ma bowiem wpływu na wysokość ww. cen, nie modyfikuje ich oraz zawsze przekazuje najbardziej aktualne ceny, jakie udostępniają Parkingi oraz Partnerzy.

  1. Udzielanie podróżnym mailowo następujących informacji dotyczących głównych właściwości usługi:

  • lokalizacja Parkingu, dane kontaktowe do obsługi Parkingu;

  • Informacji dotyczących transferów, ewentualnie ich braku, w szczególności czasu ich trwania;

  • wszelkich udogodnieniach oferowanych przez Parking;

  • informacji o wymaganiach językowych, w przypadku, gdy skorzystanie przez podróżnego z niektórych usług parkingowych będzie zależało od skutecznej komunikacji ustnej;

  • informacji o dostępności usług parkingowych dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, a także, na wniosek podróżnego, dokładne informacje na temat możliwości ich dostosowania do jego potrzeb.

  1. Umieszczanie w serwisie informacji o:

  • cenie usługi parkingowej i sposobie dokonania zapłaty;

  • rodzaju dodatkowych kosztów, którymi Użytkownik może zostać obciążony;

  • prawie do rozwiązania przez Użytkownika umowy dotyczącej Usługi parkingowej w czasie przewidzianym przez Regulamin Serwisu przed rozpoczęciem Usługi parkingowej;

  • nazwie handlowej, adresie, wskazówkach dojazdu i godzinach pracy parkingu.

  1. Umożliwienie rezerwacji i zakupu usługi parkingowej oraz usług dodatkowych oferowanych przez Parking.

  1. Umożliwienie zakupu do usługi parkingowej ubezpieczenia oferowanego przez Partnera zewnętrznego niezwiązanego umową z Parkingiem – Inter Partner Assistance S.A.

  1. Dostarczanie indywidualnych informacji handlowych o ofertach Użytkownikom, którzy skontaktowali się z Serwisem za pośrednictwem poczty elektronicznej.

  1. Prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych przez Użytkownika Umów, przez co rozumie się w szczególności przekazywanie informacji dotyczących rezerwacji od Parkingu oraz przekazywanie informacji od firmy ubezpieczeniowej, w przypadku takiego zakupu przez Użytkownika.

  1. Umożliwienie Użytkownikowi dokonywania zmian w rezerwacji w czasie przewidzianym przez Regulamin, przekazywanie wszelkich innych informacji mających wpływ na realizację Usługi parkingowej, a także wsparcie w zakresie komunikacji Użytkownika z Parkingiem w trakcie trwania Usługi parkingowej.

  1. Rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w ofercie Serwisu oraz obsługi posprzedażowej.

Rolą Parkingu jest:

  • dostarczanie do Usługodawcy ofert parkingu, w tym informacji o cenie usługi obejmującej w szczególności postój samochodu na terenie parkingu oraz ceny dodatkowych usług, z których korzysta Użytkownik;

  • dostarczanie do Usługodawcy danych i informacji niezbędnych do realizacji Usług parkingowych;

  • udostępnianie Usługodawcy prezentacji zdjęć parkingu i samochodów transferowych w dostarczanych do Usługodawcy ofertach;

  • należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;

  • rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Parking.

Zarezerwuj parking

Bezpłatne anulowanie lub zmiana rezerwacji