Información general

Aparcamiento oficial del aeropuerto de Poznań - salidas de larga duración

El aparcamiento oficial P5/P6 Poznan Lawica se realizó con tecnología de tierra endurecida. El aparcamiento está vigilado, vallado, iluminado y vigilado las 24 horas del día.

El aparcamiento oficial en el aeropuerto es una solución para aquellos que quieren dejar su coche cerca de la terminal y sentir que su coche está seguro durante el viaje.

Cómo llegar al aparcamiento del aeropuerto de Poznań Ławica de larga duración

El acceso a la zona del aeropuerto es posible sólo después de recoger un billete (sólo entonces se levantará la puerta y será posible entrar en la zona Kiss and Fly, que es gratuita hasta 10 minutos y después de este tiempo será imposible tanto salir de la zona del aeropuerto como entrar en el aparcamiento de destino sin pagar primero en una de las ventanillas automáticas para la zona Kiss and Fly).

Cada aparcamiento está equipado con una plaza de aparcamiento con un billete.

Cada aparcamiento tiene 2 puertas descritas en las vallas: una puerta de entrada - en la que se debe usar un ticket recogido en la primera puerta para poder entrar (la recogida de un ticket también es obligatoria para los clientes de Parklot) y una puerta de salida (en esta puerta los clientes de Parklot deben usar un botón para contactar con el personal del aparcamiento para proporcionar su número de reserva.

Después de salir del aparcamiento, el pasajero tendrá que pagar el ticket.

Después de salir del aparcamiento, los viajeros volverán a estar en la zona Kiss and Fly y para salir de la zona del aeropuerto por la siguiente puerta, se deberá utilizar de nuevo el interfono (botón correspondiente en la puerta) para contactar con los asistentes del aparcamiento/sala de control.

Plano del aparcamiento: (click here)

Galería de fotos

Opiniones

4.1
  • Dojazd
    4.2
  • Standard
    3.3
  • Obsługa
    4.1

Juan Carlos González Valera

  • Llegada
  • Estandard

06.01.2023 11:13

Leer más Opiniones sobre Parking oficial P5/P6 (2246)

Mapa

Información jurídica

Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287), Usługodawca niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Serwisu umową dotyczącą usługi parkingowej pomiędzy Usługodawcą a podmiotami, będącymi właścicielami parkingów, którzy prezentują swoje oferty na Serwisie Usługodawcy. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na Serwisie Usługodawcy pochodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.

Rolą Usługodawcy jest:

  1. Umieszczanie w serwisie ofert usług parkingowych w brzmieniu przekazywanym przez właścicieli parkingów lub osoby odpowiedzialne za współpracę, w tym w zakresie cen. Usługodawca nie ma bowiem wpływu na wysokość ww. cen, nie modyfikuje ich oraz zawsze przekazuje najbardziej aktualne ceny, jakie udostępniają Parkingi oraz Partnerzy.

  1. Udzielanie podróżnym mailowo następujących informacji dotyczących głównych właściwości usługi:

  • lokalizacja Parkingu, dane kontaktowe do obsługi Parkingu;

  • Informacji dotyczących transferów, ewentualnie ich braku, w szczególności czasu ich trwania;

  • wszelkich udogodnieniach oferowanych przez Parking;

  • informacji o wymaganiach językowych, w przypadku, gdy skorzystanie przez podróżnego z niektórych usług parkingowych będzie zależało od skutecznej komunikacji ustnej;

  • informacji o dostępności usług parkingowych dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, a także, na wniosek podróżnego, dokładne informacje na temat możliwości ich dostosowania do jego potrzeb.

  1. Umieszczanie w serwisie informacji o:

  • cenie usługi parkingowej i sposobie dokonania zapłaty;

  • rodzaju dodatkowych kosztów, którymi Użytkownik może zostać obciążony;

  • prawie do rozwiązania przez Użytkownika umowy dotyczącej Usługi parkingowej w czasie przewidzianym przez Regulamin Serwisu przed rozpoczęciem Usługi parkingowej;

  • nazwie handlowej, adresie, wskazówkach dojazdu i godzinach pracy parkingu.

  1. Umożliwienie rezerwacji i zakupu usługi parkingowej oraz usług dodatkowych oferowanych przez Parking.

  1. Umożliwienie zakupu do usługi parkingowej ubezpieczenia oferowanego przez Partnera zewnętrznego niezwiązanego umową z Parkingiem – Inter Partner Assistance S.A.

  1. Dostarczanie indywidualnych informacji handlowych o ofertach Użytkownikom, którzy skontaktowali się z Serwisem za pośrednictwem poczty elektronicznej.

  1. Prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych przez Użytkownika Umów, przez co rozumie się w szczególności przekazywanie informacji dotyczących rezerwacji od Parkingu oraz przekazywanie informacji od firmy ubezpieczeniowej, w przypadku takiego zakupu przez Użytkownika.

  1. Umożliwienie Użytkownikowi dokonywania zmian w rezerwacji w czasie przewidzianym przez Regulamin, przekazywanie wszelkich innych informacji mających wpływ na realizację Usługi parkingowej, a także wsparcie w zakresie komunikacji Użytkownika z Parkingiem w trakcie trwania Usługi parkingowej.

  1. Rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w ofercie Serwisu oraz obsługi posprzedażowej.

Rolą Parkingu jest:

  • dostarczanie do Usługodawcy ofert parkingu, w tym informacji o cenie usługi obejmującej w szczególności postój samochodu na terenie parkingu oraz ceny dodatkowych usług, z których korzysta Użytkownik;

  • dostarczanie do Usługodawcy danych i informacji niezbędnych do realizacji Usług parkingowych;

  • udostępnianie Usługodawcy prezentacji zdjęć parkingu i samochodów transferowych w dostarczanych do Usługodawcy ofertach;

  • należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;

  • rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Parking.

Reserva

Bezpłatne anulowanie lub zmiana rezerwacji