Twój pojazd jest bezpieczny dzięki nowoczesnemu systemowi monitoringu oraz stałemu nadzorowi obsługi. Ogrodzony i oświetlony teren zapewnia pełną ochronę zarówno w ciągu dnia jak i w nocy. Dodatkowo, parking objęty jest kompleksowym ubezpieczeniem.
Parking nie zapewnia transferu. Pod terminal można dojść piechotą (13 minut) lub skorzystać z popularnych aplikacji przewozowych.
Parking MB Park zlokalizowany jest przy ul. Szybowcowej 22, w pobliżu Lotniska im. Lecha Wałęsy. Aby dojechać na parking, należy kierować się na wschód w stronę ul. Słowackiego, a potem skręcić w ul. Szybowcową. Parking znajduje się po lewej stronie, na końcu Szybowcowej.
Rezerwacja Parking lotniskowy MB Park Gdańsk przez Parklot zapewni Ci oszczędność czasu oraz gwarancję miejsca.
Tomasz K.
3.00/5
Nie polecam! Transfer lotniskowy nie istnieje. Dwukrotnie na piechotę, bo albo telefon nieodebrany, albo wyłączony. Omijać szerokim łukiem.
Krzysztof S.
1.00/5
Na podwórku nie było miejsca 15 aut stało na ulicy,zero transportu.
KORNELIA K.
2.00/5
Trudno nazwać to parkingiem. Brak jakiejkolwiek obsługi na miejscu. Brak zabezpieczeń. Zerowy kontakt.
Rafał Z.
2.00/5
Brak Transferu na lotnisku - zero kontaktu z obsługą
Tomasz J.
1.67/5
Nie było transweru na lotnisko
Tomasz G.
1.67/5
lepiej unikać tego parkingu... transport na lotnisko - brak (pan powiedział, że może nam zamówić taksówkę, która i tak nie dojechała). Transport z lotniska - brak odzewu na nasze telefony. Myślę, że to juz ostatnie tchnienia tego parkingu
Hubert
1.00/5
Samochód uszkodzony. Na parkingu brak kamer, brak obsługi. Z lotniska wracaliśmy taxi. Zero odpowiedzialności serwisu ani właściciela. Policja na miejscu, jednak nie ma winnego. Koszty naprawy ponoszę sam. Właściciel przez telefon twierdzi, że kamery nie działały. Początkowo twierdził, że pokryje część kosztów. Niestety tylko zbywa i nie odbiera. Jak sam stwierdził ma aktualnie spraw z uszkodzonymi samochodami co pokazuje o tragicznej jakości świadczonych usług. Szkoda nowego samochodu zniszczonego na urodziny. Nie polecam, doplacajcie i wybierajcie parkingi z monitoringiem i obsługą, bo to co zaoszczędzicie to wydacie i tak na taxi z lotniska.
Mirosław U.
1.67/5
Nigdy więcej. Nie widziałem nikogo z obsługi, podany tylko numer telefonu. Kiedy dzwoniłem po transfer na lotnisko automat zawiadomił mnie o 40 min. oczekiwania. Przy powrocie, dzwoniąc z lotniska nikt nie odbierał telefonu. Jedyne co oferują to kawałek placu aby postawić auto
Andrzej L.
2.00/5
Parking wygląda na opuszczony przez właścicieli. Nie spotkałem żadnej obsługi, nie zauważyłem też żadnych kamer. Na wskazany nr telefonu nikt nie odbiera, brak transferu na lotnisko i z lotniska. Zdecydowanie nie polecam tego Parkingu
Kamil F.
2.25/5
Transfer na lotnisko nie działał mimo zapłacenia za tę usługę. Nikt z obsługi nie odbierał telefonu od nas ani nikogo nie było na miejscu na parkingu, zarówno przed wylotem jak i powrocie.
Czytaj więcej: Opinie o parkingu Parking MB Park (51)
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287), Usługodawca niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Serwisu umową dotyczącą usługi parkingowej pomiędzy Usługodawcą a podmiotami, będącymi właścicielami parkingów, którzy prezentują swoje oferty na Serwisie Usługodawcy. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na Serwisie Usługodawcy pochodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Rolą Usługodawcy jest:
Umieszczanie w serwisie ofert usług parkingowych w brzmieniu przekazywanym przez właścicieli parkingów lub osoby odpowiedzialne za współpracę, w tym w zakresie cen. Usługodawca nie ma bowiem wpływu na wysokość ww. cen, nie modyfikuje ich oraz zawsze przekazuje najbardziej aktualne ceny, jakie udostępniają Parkingi oraz Partnerzy.
Udzielanie podróżnym mailowo następujących informacji dotyczących głównych właściwości usługi:
lokalizacja Parkingu, dane kontaktowe do obsługi Parkingu;
Informacji dotyczących transferów, ewentualnie ich braku, w szczególności czasu ich trwania;
wszelkich udogodnieniach oferowanych przez Parking;
informacji o wymaganiach językowych, w przypadku, gdy skorzystanie przez podróżnego z niektórych usług parkingowych będzie zależało od skutecznej komunikacji ustnej;
informacji o dostępności usług parkingowych dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, a także, na wniosek podróżnego, dokładne informacje na temat możliwości ich dostosowania do jego potrzeb.
Umieszczanie w serwisie informacji o:
cenie usługi parkingowej i sposobie dokonania zapłaty;
rodzaju dodatkowych kosztów, którymi Użytkownik może zostać obciążony;
prawie do rozwiązania przez Użytkownika umowy dotyczącej Usługi parkingowej w czasie przewidzianym przez Regulamin Serwisu przed rozpoczęciem Usługi parkingowej;
nazwie handlowej, adresie, wskazówkach dojazdu i godzinach pracy parkingu.
Umożliwienie rezerwacji i zakupu usługi parkingowej oraz usług dodatkowych oferowanych przez Parking.
Umożliwienie zakupu do usługi parkingowej ubezpieczenia oferowanego przez Partnera zewnętrznego niezwiązanego umową z Parkingiem – Inter Partner Assistance S.A.
Dostarczanie indywidualnych informacji handlowych o ofertach Użytkownikom, którzy skontaktowali się z Serwisem za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych przez Użytkownika Umów, przez co rozumie się w szczególności przekazywanie informacji dotyczących rezerwacji od Parkingu oraz przekazywanie informacji od firmy ubezpieczeniowej, w przypadku takiego zakupu przez Użytkownika.
Umożliwienie Użytkownikowi dokonywania zmian w rezerwacji w czasie przewidzianym przez Regulamin, przekazywanie wszelkich innych informacji mających wpływ na realizację Usługi parkingowej, a także wsparcie w zakresie komunikacji Użytkownika z Parkingiem w trakcie trwania Usługi parkingowej.
Rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w ofercie Serwisu oraz obsługi posprzedażowej.
Rolą Parkingu jest:
dostarczanie do Usługodawcy ofert parkingu, w tym informacji o cenie usługi obejmującej w szczególności postój samochodu na terenie parkingu oraz ceny dodatkowych usług, z których korzysta Użytkownik;
dostarczanie do Usługodawcy danych i informacji niezbędnych do realizacji Usług parkingowych;
udostępnianie Usługodawcy prezentacji zdjęć parkingu i samochodów transferowych w dostarczanych do Usługodawcy ofertach;
należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;
rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Parking.