PARKLOT > Lotnisko Wrocław Strachowice > Parking Oficjalny Parking Lotnisko Wrocław Strachowice
Parking jest ogrodzony oraz monitorowany 24h na dobę. Biuro obsługi znajduje się w terminalu lotniska.
Długoterminowy parking lotnisko Wrocław zlokalizowany jest bezpośrednio na terenie lotniska Wrocław-Strachowice. W sezonie letnim można skorzystać z dowozu busem lub meleksami z dalszych części placu.
Rezerwacja upoważnia do zaparkowania wyłącznie na parkingu D.
Po złożeniu rezerwacji otrzymasz potwierdzenie z kodem QR, należy je wydrukować i zeskanować kod QR przy wjeździe na parking. Kod QR wysyłany jest w osobnej wiadomości - z tego adresu mailowego: rezerwacja@airport.wroclaw.pl
Jadąc na parking należy trzymać się prawej strony. Następnie należy zeskanować kod QR z rezerwacji - wówczas otrzymasz bilet. Należy jechać prosto, a przy szlabanie na parking A włożyć i odebrać bilet. Trzeba przejechać przez parking A, przy szlabanie na parkingu D włożyć i odebrać bilet - wjechać na parking D. Wtedy pozostaje jedynie zjechać na prawo i wypakować bagaże. Parkowanie odbywa się na dowolnym miejscu, które nie jest zajęte. Prosimy pamiętać numer alejki.
Po zakupieniu miejsca na parkingu prosimy o zapoznanie się z informacjami na voucherze.
Informacja parkingu 24h/7: +48 71 35 81 244
Kieruj się bezpośrednio na lotnisko Wrocław-Strachowice we Wrocławiu.
Rezerwacja Oficjalnego parkingu lotnisko Wrocław przez Parklot zapewni Ci oszczędność czasu oraz gwarancję miejsca.
Adrian L.
5.00/5
Magdalena T.
4.67/5
Wszystko sprawnie i blisko . Bardzo polecam . Jedynie przy wjeździe powinno być lepiej oznaczone wjeżdżać tylko przy prawym szlabanie :) i gdzie dokładnie jest parking D . Natomiast polecam bardzo
Adam J.
2.33/5
Zero jakiej kolwiek informacji czy pomocy w znalezieniu wolnego miejsca. Można jeździć w kółko przez pół godziny i nie znaleźć wolnego miejsca. Dobrze jest mieć jakiegoś szperacza ze sobą tzn. Kogoś kto będzie biegał przed autem i sprawdzał w alejkach czy jest wolne miejsce.
Sabina W.
4.33/5
Bardzo dużo samochodów i było ciężko znaleźć wolne miejsce. A w drodze powrotnej - samochody zastawiły jedną z dróg i wyjazd był utrudniony Jednak bliskość parkingu i szybki przejazd przez barierki (na podstawie skanu tablic rejestracyjnych a nie wyciągania czy wkładania bileciku) na pewno są dużym plusem moim zdaniem :)
Leszek R.
4.67/5
Wielokrotnie korzystałem z tego parkingu. Za każdym razem byłem bardzo zadowolony. Błyskawiczny transfer do i z lotniska. Szczerze polecam.
BEATA K.
4.33/5
Samochód po 4 dniach parkowania bardzo okurzony. Wąskie stanowiska parkowania.
Paweł M.
2.67/5
Dojazd bez problemu - na lotnisko. Miejsce parkingowe opłacone tydzień wcześniej. Na parkingu miejsc BRAK!! 15 minut krążenia i żadnego miejsca. W końcu zaparkowałem na uliczce dojazdowej (miejsce wskazane przez obsługę parkingu). Okazuje się, że sprzedawane są miejsca mimo ich braku, a parking naprawdę mały nie jest. Nam dojście do terminala zajęło ok. 10 minut szybkim krokiem. Jedynym plusem tego parkingu jest położenie na terenie lotniska, szkoda tylko, że sprzedawane są bilety mimo braku miejsc.
Krzysztof R.
4.33/5
Beata M.
2.00/5
Bardzo drogi parking a brak miejsc, logistyka fatalna, ludzie stają gdzie popadnie, brak obsługi. W biurze informacji osoba bardzo niezadowolona, że jej się przeszkadza pytając o cokolwiek. Niepolecam
Artur S.
4.33/5
Czytaj więcej: Opinie o parkingu Oficjalny Parking Lotnisko Wrocław Strachowice (3347)
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287), Usługodawca niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Serwisu umową dotyczącą usługi parkingowej pomiędzy Usługodawcą a podmiotami, będącymi właścicielami parkingów, którzy prezentują swoje oferty na Serwisie Usługodawcy. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na Serwisie Usługodawcy pochodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Rolą Usługodawcy jest:
Umieszczanie w serwisie ofert usług parkingowych w brzmieniu przekazywanym przez właścicieli parkingów lub osoby odpowiedzialne za współpracę, w tym w zakresie cen. Usługodawca nie ma bowiem wpływu na wysokość ww. cen, nie modyfikuje ich oraz zawsze przekazuje najbardziej aktualne ceny, jakie udostępniają Parkingi oraz Partnerzy.
Udzielanie podróżnym mailowo następujących informacji dotyczących głównych właściwości usługi:
lokalizacja Parkingu, dane kontaktowe do obsługi Parkingu;
Informacji dotyczących transferów, ewentualnie ich braku, w szczególności czasu ich trwania;
wszelkich udogodnieniach oferowanych przez Parking;
informacji o wymaganiach językowych, w przypadku, gdy skorzystanie przez podróżnego z niektórych usług parkingowych będzie zależało od skutecznej komunikacji ustnej;
informacji o dostępności usług parkingowych dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, a także, na wniosek podróżnego, dokładne informacje na temat możliwości ich dostosowania do jego potrzeb.
Umieszczanie w serwisie informacji o:
cenie usługi parkingowej i sposobie dokonania zapłaty;
rodzaju dodatkowych kosztów, którymi Użytkownik może zostać obciążony;
prawie do rozwiązania przez Użytkownika umowy dotyczącej Usługi parkingowej w czasie przewidzianym przez Regulamin Serwisu przed rozpoczęciem Usługi parkingowej;
nazwie handlowej, adresie, wskazówkach dojazdu i godzinach pracy parkingu.
Umożliwienie rezerwacji i zakupu usługi parkingowej oraz usług dodatkowych oferowanych przez Parking.
Umożliwienie zakupu do usługi parkingowej ubezpieczenia oferowanego przez Partnera zewnętrznego niezwiązanego umową z Parkingiem – Inter Partner Assistance S.A.
Dostarczanie indywidualnych informacji handlowych o ofertach Użytkownikom, którzy skontaktowali się z Serwisem za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych przez Użytkownika Umów, przez co rozumie się w szczególności przekazywanie informacji dotyczących rezerwacji od Parkingu oraz przekazywanie informacji od firmy ubezpieczeniowej, w przypadku takiego zakupu przez Użytkownika.
Umożliwienie Użytkownikowi dokonywania zmian w rezerwacji w czasie przewidzianym przez Regulamin, przekazywanie wszelkich innych informacji mających wpływ na realizację Usługi parkingowej, a także wsparcie w zakresie komunikacji Użytkownika z Parkingiem w trakcie trwania Usługi parkingowej.
Rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w ofercie Serwisu oraz obsługi posprzedażowej.
Rolą Parkingu jest:
dostarczanie do Usługodawcy ofert parkingu, w tym informacji o cenie usługi obejmującej w szczególności postój samochodu na terenie parkingu oraz ceny dodatkowych usług, z których korzysta Użytkownik;
dostarczanie do Usługodawcy danych i informacji niezbędnych do realizacji Usług parkingowych;
udostępnianie Usługodawcy prezentacji zdjęć parkingu i samochodów transferowych w dostarczanych do Usługodawcy ofertach;
należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;
rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Parking.