Auto Airport Parking

Parking Lotnisko Gdańsk

Juliusza Słowackiego 195 80-298 Gdańsk

PARKLOT > Lotnisko Gdańsk > Parking Auto Airport Parking

Ogólne

Parking lotnisko Gdańsk na wyloty z Rębiechowa

Auto Airport Parking Gdańsk to nowy parking lotnisko Gdańsk oferujący indywidualne podejście do klienta i kameralną atmosferę.

Ze względu na bliską odległość od lotniska Gdańsk, parking nie zapewnia transferu.

Monitorowany i ogrodzony parking lotnisko Gdańsk

Auto Airport Parking Gdańsk to kameralny, ogrodzony oraz monitorowany 24h parking oddalony zaledwie 5 minut spacerem od terminala, co czyni go najbliżej położonym parkingiem prywatnym.

Parking lotnisko Gdańsk.

Miejsca utwardzone w najlepszych cenach. Parking posiada 60 miejsc, co czyni go małym i bezpiecznym miejscem na pozostawienie swojego samochodu. 

Opinie

3.8/5
Opinie: 217
Zablokowanych opinii: 9
Łatwość dojazdu
4.2 / 5
Standard parkingu
3.7 / 5
Obsługa parkingu
3.8 / 5

Sylwia C.

4.67/5

07.10.2024 11:16
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
4/5
Obsługa parkingu
5/5

Szybko i sprawnie


Tomasz T.

4.00/5

28.09.2024 14:27
Łatwość dojazdu
4/5
Standard parkingu
4/5
Obsługa parkingu
4/5


ROBERT w.

2.67/5

15.09.2024 11:21
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
2/5
Obsługa parkingu
1/5

Brak obsługi parkingu, dzwoniłem na numer podany który był na stróżówce ale nikt nie odpowiadał. Czyli sam szukasz miejsca w nocy na nie oświetlonym parkingu. A potem z bagażami 15min spacer na lotnisko.


Joanna J.

1.00/5

13.09.2024 12:02
Łatwość dojazdu
1/5
Standard parkingu
1/5
Obsługa parkingu
1/5

Dramat,a nie parking. Szlaban otwarty, wjeżdża kto chce i jak chce. Zostałam zastawiona przez inne auto i nie mogłam wyjechać. NIE POLECAM!!!!!


Wojciech L.

4.00/5

11.08.2024 11:39
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
4/5
Obsługa parkingu
3/5

Obsługi nie widać,parking jest cały czas otwarty. Ale wszystko było w porządku


Irena P.

3.00/5

21.06.2024 11:25
Łatwość dojazdu
4/5
Standard parkingu
4/5
Obsługa parkingu
1/5

Odwołano mi rezerwację krótko przed przyjazdem i do dziś nie mam zwrotu gotówki

Odpowiedź Parklot:

Dzień dobry, przepraszamy za utrudnienia. Zwrot za rezerwację został zrealizowany po pozytywnym rozpatrzeniu Państwa reklamacji.


Bartosz

1.67/5

11.06.2024 21:10
Łatwość dojazdu
3/5
Standard parkingu
1/5
Obsługa parkingu
1/5

Tragedia. Nikt nie odbierał. Szlaban był otwarty więc udało się wjechac ale Zostało tylko jedno miejsce - tak wąskie że Moje Volvo xc90 się nie zmieściło!!! Za mną był jeszcze jeden Klient który także nie był w stanie się tam wstawić a również miał rezerwację!!!! Kasa zmarnowana ale na to machnąłbym ręką ale prawie spóźniłem się na lot. Na szczęście Żonie udało się na szybko załatwić miejsce na innym parkingu. Nigdy więcej!


Beata J.

4.00/5

20.05.2024 14:19
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
3/5


Jacek

4.33/5

20.05.2024 11:50
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
4/5
Obsługa parkingu
4/5

bardzo dobry dojazd i blisko lotniska ,bezproblemowo polecam wszystkim


Andrzej S.

4.67/5

20.05.2024 4:55
Łatwość dojazdu
5/5
Standard parkingu
4/5
Obsługa parkingu
5/5

Dla mnie super


Czytaj więcej: Opinie o parkingu Auto Airport Parking (217)

Mapa

Informacje prawne

Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287), Usługodawca niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Serwisu umową dotyczącą usługi parkingowej pomiędzy Usługodawcą a podmiotami, będącymi właścicielami parkingów, którzy prezentują swoje oferty na Serwisie Usługodawcy. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na Serwisie Usługodawcy pochodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.

Rolą Usługodawcy jest:

  1. Umieszczanie w serwisie ofert usług parkingowych w brzmieniu przekazywanym przez właścicieli parkingów lub osoby odpowiedzialne za współpracę, w tym w zakresie cen. Usługodawca nie ma bowiem wpływu na wysokość ww. cen, nie modyfikuje ich oraz zawsze przekazuje najbardziej aktualne ceny, jakie udostępniają Parkingi oraz Partnerzy.

  1. Udzielanie podróżnym mailowo następujących informacji dotyczących głównych właściwości usługi:

  • lokalizacja Parkingu, dane kontaktowe do obsługi Parkingu;

  • Informacji dotyczących transferów, ewentualnie ich braku, w szczególności czasu ich trwania;

  • wszelkich udogodnieniach oferowanych przez Parking;

  • informacji o wymaganiach językowych, w przypadku, gdy skorzystanie przez podróżnego z niektórych usług parkingowych będzie zależało od skutecznej komunikacji ustnej;

  • informacji o dostępności usług parkingowych dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, a także, na wniosek podróżnego, dokładne informacje na temat możliwości ich dostosowania do jego potrzeb.

  1. Umieszczanie w serwisie informacji o:

  • cenie usługi parkingowej i sposobie dokonania zapłaty;

  • rodzaju dodatkowych kosztów, którymi Użytkownik może zostać obciążony;

  • prawie do rozwiązania przez Użytkownika umowy dotyczącej Usługi parkingowej w czasie przewidzianym przez Regulamin Serwisu przed rozpoczęciem Usługi parkingowej;

  • nazwie handlowej, adresie, wskazówkach dojazdu i godzinach pracy parkingu.

  1. Umożliwienie rezerwacji i zakupu usługi parkingowej oraz usług dodatkowych oferowanych przez Parking.

  1. Umożliwienie zakupu do usługi parkingowej ubezpieczenia oferowanego przez Partnera zewnętrznego niezwiązanego umową z Parkingiem – Inter Partner Assistance S.A.

  1. Dostarczanie indywidualnych informacji handlowych o ofertach Użytkownikom, którzy skontaktowali się z Serwisem za pośrednictwem poczty elektronicznej.

  1. Prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych przez Użytkownika Umów, przez co rozumie się w szczególności przekazywanie informacji dotyczących rezerwacji od Parkingu oraz przekazywanie informacji od firmy ubezpieczeniowej, w przypadku takiego zakupu przez Użytkownika.

  1. Umożliwienie Użytkownikowi dokonywania zmian w rezerwacji w czasie przewidzianym przez Regulamin, przekazywanie wszelkich innych informacji mających wpływ na realizację Usługi parkingowej, a także wsparcie w zakresie komunikacji Użytkownika z Parkingiem w trakcie trwania Usługi parkingowej.

  1. Rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w ofercie Serwisu oraz obsługi posprzedażowej.

Rolą Parkingu jest:

  • dostarczanie do Usługodawcy ofert parkingu, w tym informacji o cenie usługi obejmującej w szczególności postój samochodu na terenie parkingu oraz ceny dodatkowych usług, z których korzysta Użytkownik;

  • dostarczanie do Usługodawcy danych i informacji niezbędnych do realizacji Usług parkingowych;

  • udostępnianie Usługodawcy prezentacji zdjęć parkingu i samochodów transferowych w dostarczanych do Usługodawcy ofertach;

  • należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;

  • rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Parking.

Zarezerwuj parking

Bezpłatne anulowanie lub zmiana rezerwacji