Twoje auto jest chronione przez całodobowy monitoring. Parking posiada ubezpieczenie, a teren jest ogrodzony i odpowiednio oświetlony, co gwarantuje maksymalne bezpieczestwo dla pojazdu przez cały okres twojej nieobecności.
Parking zapewnia bezpłatny transfer na lotnisko bezpośrednio pod sam terminal. Czas transferu to jedynie 5 minut. Po przylocie i odebraniu swoich bagaży zadzwoń do obsługi pod numer +48 577 681 654 w celu odebrania z lotniska.
Ważne: Bezpłatny transfer jest oferowany dla maksymalnie 4 osób.
Na parking trafisz zjeżdżając w drogę wojewódzką 774 i (jadąc w stronę lotniska) skręcając w prawo za czerwonym budynkiem firmy Geco.
Rezerwacja SkyParking Balice przez Parklot zapewni Ci oszczędność czasu oraz gwarancję miejsca.
Jacek B.
5.00/5
Jacek B.
4.75/5
RB.
2.00/5
Parking jak parking, nic specjalnego, rezerwacja na prawie tydzień za 120zł. Przy powrocie lot opóźnił się o mniej więcej 40 minut, przez co z parkingu wyjeżdżaliśmy z godzinnym opóźnieniem. Za tę dodatkową godzinę naliczyli nam dodatkowo 90zł. Dodatkowo gość obsługujący parking z uśmiechem na ustach mówi, że to w sumie nasza wina, bo rezerwowaliśmy przez internet a nie bezpośrednio u nich, a jak sobie chcemy to możemy się o zwrot ubiegać na lotnisku. Nie polecam. I jak sam kierowca powiedział, często zdarza się, że ludzie nie trafiają na ich parking, i muszą płacić dodatkowo za postój u sąsiada. Więc jak ktoś nie chce płacić dwa razy za to samo parkowanie to nie polecam tego parkingu.
Odpowiedź Parklot:
Odpowiedź od obsługi parkingu: Dziękujemy za pozostawioną opinię i jeszcze raz szczerze przepraszamy za zaistniałą sytuację. Po rozmowie telefonicznej z Klientem ustaliliśmy, że należy się zwrot za dodatkowo naliczoną opłatę. Poprosiliśmy o przesłanie numeru konta bankowego na nasz adres e-mail – po jego otrzymaniu niezwłocznie dokonamy przelewu. Ze swojej strony przeprosiliśmy za niedogodności, a wobec pracownika, którego zachowanie nie było zgodne z naszymi standardami, zostaną wyciągnięte odpowiednie konsekwencje. Zależy nam na zapewnieniu najwyższej jakości obsługi i dołożymy wszelkich starań, aby podobne sytuacje nie powtórzyły się w przyszłości.
Michał S.
4.75/5
Wojciech F.
4.75/5
Beata S.
5.00/5
Wszystko ok
Tomasz M.
5.00/5
Szybki transfer na lotnisko, po powrocie 5 min oczekiwania w wyznaczonym miejscu i busik już był.
Beata R.
4.75/5
Wszystko na czas. Szybka obsługa. Żadnych dodatkowych pytań. Nie proszono o pokazywanie rezerwacji ani dowodu opłaty (zdarzyło mi się kiedyś tak).
Piotr R.
5.00/5
Barbara W.
5.00/5
Wszystko tak jak powinno być. Obsługa super. Chętnie skorzystam ponownie. Polecam :)
Czytaj więcej: Opinie o parkingu Sky Parking (171)
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287), Usługodawca niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Serwisu umową dotyczącą usługi parkingowej pomiędzy Usługodawcą a podmiotami, będącymi właścicielami parkingów, którzy prezentują swoje oferty na Serwisie Usługodawcy. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na Serwisie Usługodawcy pochodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Rolą Usługodawcy jest:
Umieszczanie w serwisie ofert usług parkingowych w brzmieniu przekazywanym przez właścicieli parkingów lub osoby odpowiedzialne za współpracę, w tym w zakresie cen. Usługodawca nie ma bowiem wpływu na wysokość ww. cen, nie modyfikuje ich oraz zawsze przekazuje najbardziej aktualne ceny, jakie udostępniają Parkingi oraz Partnerzy.
Udzielanie podróżnym mailowo następujących informacji dotyczących głównych właściwości usługi:
lokalizacja Parkingu, dane kontaktowe do obsługi Parkingu;
Informacji dotyczących transferów, ewentualnie ich braku, w szczególności czasu ich trwania;
wszelkich udogodnieniach oferowanych przez Parking;
informacji o wymaganiach językowych, w przypadku, gdy skorzystanie przez podróżnego z niektórych usług parkingowych będzie zależało od skutecznej komunikacji ustnej;
informacji o dostępności usług parkingowych dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, a także, na wniosek podróżnego, dokładne informacje na temat możliwości ich dostosowania do jego potrzeb.
Umieszczanie w serwisie informacji o:
cenie usługi parkingowej i sposobie dokonania zapłaty;
rodzaju dodatkowych kosztów, którymi Użytkownik może zostać obciążony;
prawie do rozwiązania przez Użytkownika umowy dotyczącej Usługi parkingowej w czasie przewidzianym przez Regulamin Serwisu przed rozpoczęciem Usługi parkingowej;
nazwie handlowej, adresie, wskazówkach dojazdu i godzinach pracy parkingu.
Umożliwienie rezerwacji i zakupu usługi parkingowej oraz usług dodatkowych oferowanych przez Parking.
Umożliwienie zakupu do usługi parkingowej ubezpieczenia oferowanego przez Partnera zewnętrznego niezwiązanego umową z Parkingiem – Inter Partner Assistance S.A.
Dostarczanie indywidualnych informacji handlowych o ofertach Użytkownikom, którzy skontaktowali się z Serwisem za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych przez Użytkownika Umów, przez co rozumie się w szczególności przekazywanie informacji dotyczących rezerwacji od Parkingu oraz przekazywanie informacji od firmy ubezpieczeniowej, w przypadku takiego zakupu przez Użytkownika.
Umożliwienie Użytkownikowi dokonywania zmian w rezerwacji w czasie przewidzianym przez Regulamin, przekazywanie wszelkich innych informacji mających wpływ na realizację Usługi parkingowej, a także wsparcie w zakresie komunikacji Użytkownika z Parkingiem w trakcie trwania Usługi parkingowej.
Rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w ofercie Serwisu oraz obsługi posprzedażowej.
Rolą Parkingu jest:
dostarczanie do Usługodawcy ofert parkingu, w tym informacji o cenie usługi obejmującej w szczególności postój samochodu na terenie parkingu oraz ceny dodatkowych usług, z których korzysta Użytkownik;
dostarczanie do Usługodawcy danych i informacji niezbędnych do realizacji Usług parkingowych;
udostępnianie Usługodawcy prezentacji zdjęć parkingu i samochodów transferowych w dostarczanych do Usługodawcy ofertach;
należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;
rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Parking.