General Remarks

Official parking lot at Wrocław Airport located directly by the terminal saves time and guarantees safety. Parking PD is the official parking lot of Wrocław Airport

Guaranteed space

Thanks to the cooperation with Strachowice Airport, booking through PARKLOT website is a guarantee that a parking space will be waiting for you upon your arrival

Official parking lot at Wrocław Airport - how to proceed in the car park

After submitting your reservation you will receive a confirmation with a QR code, you need to print it out and scan the QR code when entering the parking lot. The QR code is sent in a separate message - from this email address: rezerwacja@airport.wroclaw.pl

When driving to the parking lot, keep to the right. Then scan the QR code from your reservation - you will then receive your ticket. Go straight ahead and at the barrier to parking lot A, insert and collect your ticket. Drive through parking lot A, insert and collect your ticket at the barrier for parking lot D - you will then enter parking lot D. All that remains is to pull off to the right and unpack your bags. You can park in any space that is not occupied. Please remember the alley number.

Safety at the Nicolaus Copernicus parking lot in Wrocław

Long term parking at the airport in Wroclaw means full security for your car, the parking is monitored.

Parking at Wrocław Airport - an option for demanding clients

Professional airport parking in Wroclaw enjoys high trust from customers from all over the world and positive reviews. When flying out from Wrocław airport, this parking will be the best option for those who do not want to waste time in transfer buses.

Invoices

To receive an invoice for parking services booked via PARKLOT just tick this option when booking. If you have any questions about invoicing, please contact us at kontakt@parklot.pl

Entry and exit from the parking lot are supervised by an electronic access control system with a QR code sent from the e-mail address: rezerwacja@airport.wroclaw.pl
. The parking lots are managed by Interparking Polska Sp. z o.o.

Parking information 24h/7: +48 71 35 81 244

Photos

Reviews

4.1
  • Dojazd
    4.2
  • Standard
    3.7
  • Obsługa
    4.0

Robin Royle

  • Access
  • Standard
  • Service

The ANPR (Automatic Number Plate Recognition) system on entry did not work, which meant we could not exit the car park automatically, we had to return to the terminal to have the ticket validated. This is an unnecessary inconvenience, especially late at night in cold weather!

10.01.2023 12:26

DAVID KELLY

  • Access
  • Standard
  • Service

Excellent on site facility. Will always use and recommend to friends and family.

06.04.2022 13:18

Petr Jiránek

  • Access
  • Standard
  • Service

I used this parking for the 2nd time and each time I had big difficulties with bar code readers on tollgates when leaving the parking. Would be good to check the scanners sensitivity or the bar code print quality. Otherwise all find and reccomandable

01.11.2021 12:52

alhassan ahmed

  • Access
  • Standard
  • Service

24.10.2021 12:09

Anna Gurgul-Sołtys

  • Access
  • Standard
  • Service

02.08.2021 13:33

Read more: Parking Reviews Oficjalny Parking Lotnisko (2243)

Map

Legal information

Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287), Usługodawca niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Serwisu umową dotyczącą usługi parkingowej pomiędzy Usługodawcą a podmiotami, będącymi właścicielami parkingów, którzy prezentują swoje oferty na Serwisie Usługodawcy. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na Serwisie Usługodawcy pochodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.

Rolą Usługodawcy jest:

  1. Umieszczanie w serwisie ofert usług parkingowych w brzmieniu przekazywanym przez właścicieli parkingów lub osoby odpowiedzialne za współpracę, w tym w zakresie cen. Usługodawca nie ma bowiem wpływu na wysokość ww. cen, nie modyfikuje ich oraz zawsze przekazuje najbardziej aktualne ceny, jakie udostępniają Parkingi oraz Partnerzy.

  1. Udzielanie podróżnym mailowo następujących informacji dotyczących głównych właściwości usługi:

  • lokalizacja Parkingu, dane kontaktowe do obsługi Parkingu;

  • Informacji dotyczących transferów, ewentualnie ich braku, w szczególności czasu ich trwania;

  • wszelkich udogodnieniach oferowanych przez Parking;

  • informacji o wymaganiach językowych, w przypadku, gdy skorzystanie przez podróżnego z niektórych usług parkingowych będzie zależało od skutecznej komunikacji ustnej;

  • informacji o dostępności usług parkingowych dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, a także, na wniosek podróżnego, dokładne informacje na temat możliwości ich dostosowania do jego potrzeb.

  1. Umieszczanie w serwisie informacji o:

  • cenie usługi parkingowej i sposobie dokonania zapłaty;

  • rodzaju dodatkowych kosztów, którymi Użytkownik może zostać obciążony;

  • prawie do rozwiązania przez Użytkownika umowy dotyczącej Usługi parkingowej w czasie przewidzianym przez Regulamin Serwisu przed rozpoczęciem Usługi parkingowej;

  • nazwie handlowej, adresie, wskazówkach dojazdu i godzinach pracy parkingu.

  1. Umożliwienie rezerwacji i zakupu usługi parkingowej oraz usług dodatkowych oferowanych przez Parking.

  1. Umożliwienie zakupu do usługi parkingowej ubezpieczenia oferowanego przez Partnera zewnętrznego niezwiązanego umową z Parkingiem – Inter Partner Assistance S.A.

  1. Dostarczanie indywidualnych informacji handlowych o ofertach Użytkownikom, którzy skontaktowali się z Serwisem za pośrednictwem poczty elektronicznej.

  1. Prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych przez Użytkownika Umów, przez co rozumie się w szczególności przekazywanie informacji dotyczących rezerwacji od Parkingu oraz przekazywanie informacji od firmy ubezpieczeniowej, w przypadku takiego zakupu przez Użytkownika.

  1. Umożliwienie Użytkownikowi dokonywania zmian w rezerwacji w czasie przewidzianym przez Regulamin, przekazywanie wszelkich innych informacji mających wpływ na realizację Usługi parkingowej, a także wsparcie w zakresie komunikacji Użytkownika z Parkingiem w trakcie trwania Usługi parkingowej.

  1. Rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w ofercie Serwisu oraz obsługi posprzedażowej.

Rolą Parkingu jest:

  • dostarczanie do Usługodawcy ofert parkingu, w tym informacji o cenie usługi obejmującej w szczególności postój samochodu na terenie parkingu oraz ceny dodatkowych usług, z których korzysta Użytkownik;

  • dostarczanie do Usługodawcy danych i informacji niezbędnych do realizacji Usług parkingowych;

  • udostępnianie Usługodawcy prezentacji zdjęć parkingu i samochodów transferowych w dostarczanych do Usługodawcy ofertach;

  • należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;

  • rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Parking.

Book Your Parking Space

Bezpłatne anulowanie lub zmiana rezerwacji