Parking P24 Lotnisko Modlin specjalizuje się w obsłudze Klientów portu lotniczego Warszawa – Modlin. Posiadamy miejsca parkingowe w bezpośrednim sąsiedztwie lotniska Czas dojazdu 5 min . Całodobowa ochrona, monitoring 24h/7,oświetlenie , dodatkowy monitoring firmy ochroniarskiej oraz ubezpieczenie gwarantuje bezpieczeństwo pozostawionych pojazdów.
Oprócz profesjonalnie zorganizowanej ochrony pojazdów , oferujemy bezpłatny transfer na lotnisko, pod samo wejście terminala. Transfer naszych Gości wraz z ich bagażami odbywa się nowymi, 9 -cio osobowymi busami. Parking zlokalizowany jest w pobliżu lotniska, więc czas transferu wynosi tylko kilka minut. Dzięki temu oszczędzają Państwo swój czas oraz pieniądze.
Parking Modlin 24 – jest w pełni profesjonalny. Gwarantujemy satysfakcję ze świadczonych przez nas usług
Nie czekajcie Państwo i już teraz zarezerwujcie miejsce na naszym parkingu przy porcie lotniczym Warszawa Modlin.
Cały rok | |
---|---|
Poniedziałek | 00.00 - 24.00 |
Wtorek | 00.00 - 24.00 |
Środa | 00.00 - 24.00 |
Czwartek | 00.00 - 24.00 |
Piątek | 00.00 - 24.00 |
Sobota | 00.00 - 24.00 |
Niedziela | 00.00 - 24.00 |
Żołnierzy Września 10, Stanisławowo (52.452048, 20.709173)
Sprawdź dojazd na mapie w Google Maps
Adres parkingu, współrzędne GPS oraz dokładne wskazówki dojazdu otrzymasz w wiadomości email oraz potwierdzeniu do wydruku po złożeniu rezerwacji.
"Obsługa i kontakt przeprowadzone perfekcyjnie. Polecam."
"Obsługa bez zarzutu. Wszystko OK."
"Dobra lokalizacja parkingu, nawigacja bez problemu doprowadziła nas do miejsca docelowego. Szybki i bezproblemowy transfer na lotnisko i z lotniska. Świetny kontakt z pracownikami parkingu. Polecam parking!"
"Parking ewidentnie dla osób podróżujących tylko z podręcznym. Pomimo zaznaczenia przy rezerwacji, że będę miał większy bagaż (standardowy rowerowy box), obsługa była mocno zaskoczona tym faktem - odbierając nas z lotniska kierowca stwierdził, że "oni takich bagaży nie wożą" i dziwił się "kto mi to wcześniej przewiózł". Ilość miejsca na bagaż w busie w stosunku do ilości pasażerów też wskazuje, że podróżujący z rejestrowanym mogą mieć problem. W takiej sytuacji atmosfera staje się nieprzyjemna, a konieczność wymyślenia, jak ten bagaż przewieźć, spada na pasażera. Czekając na odbiór bagażu po wylądowaniu otrzymałem telefon od kierowcy, który był bardzo niezadowolony, że jeszcze bagażu nie odebraliśmy, bo inni pasażerowie (z podręcznymi) już są w busie i wszyscy na nas czekają (chciał wszystkich obsłużyć jednym kursem), a do tego kończy mu się limit czasu i kto mu zwróci, jeśli będzie musiał płacić... Samochód po tygodniu na parkingu był mocno upstrzony ptasimi odchodami. Nie wiem, czy obok jest jakiś sad/szkółka?, ale ręczne czyszczenie szyb z odchodów było niestety konieczne. Ogólne wrażenie - słabo, ponownie nie skorzystam."
"Wszystko ok :-)"
"Bardzo sprawna obsługa, cena rewelacyjna. Polecam"
"Bardzo miła obsługa, wszystko bardzo sprawnie przebiegło."
"Polecam parking gitara"
"Pan obsługujący parking bardzo nieżyczliwy,stwarzający problemy i niegrzeczny."
"Wszystko bardzo sprawnie, polecam!"