Ogólne

Parking jest monitorowany. ogrodzony i oświetlony. Obiekt jest objęty ubezpieczeniem PZU. Transfer na lotnisko oraz powrotny w cenie parkingu

Parking jest oświetlony. Klienci mogą skorzystać z bezpłatnego dostepu do internetu WIFI.

  • Czy muszę dokonywać rezerwacji?

    Szczególnie w okresie wakacji bardzo prosimy o wcześniejsze rezerwowanie miejsc. Wystarczy wypełnić formularz rezerwacyjny, zamieszczony na stronie www, a my niezwłocznie wyślemy Państwu potwierdzenie rezerwacji, które jest gwarancją zarezerwowanego miejsca.

  • Czy King Parking I jest bezpieczny i strzeżony?

    Oczywiście! Parking posiada wszystkie niezbędne zabezpieczenia takie jak ogrodzenie, oświetlenie, całodobową ochronę, system telewizji przemysłowej. Dodatkowo objęty jest ubezpieczeniem PZU.

  • Ile czasu potrzebuję żeby dostać się z King Parking na lotnisko?

    Prosimy o przybycie na miejsce około 20 minut przed planowaną godziną zbiórki na lotnisku. Należy pamiętać też, że większość biur podróży zaleca zgłosić się do odprawy 2 godziny przed planowaną godziną odlotu.

  • Jak często kursują samochody transferowe?

    Transfery realizowane są 24 godziny na dobę od razu po przybyciu na parking lub po powrocie. Czas transferu na lotnisko Kraków-Balice i z powrotem po przylocie wynosi około 1,5 - 5 minut. Uwaga: po powrocie bardzo prosimy o wezwanie samochodu transferowego dopiero po odbiorze całego bagażu.

  • W jaki sposób dokonam zapłaty za parking?

    Można dokonać zapłaty przez internet (podczas rezerwacji online w tytule nr rejestracyjny pojazdu) lub gotówką w dniu przyjazdu.

  • Czy otrzymam fakturę VAT?

    Dane do faktury mogą Państwo podać w systemie rezerwacji online lub na miejscu po przyjeździe. Po Państwa powrocie z podróży, faktura będzie do odbioru w biurze obsługi.

  • Czy mogę wycofać rezerwację?

    Tak, jest to możliwe w terminie maksymalnie na jeden dzień przed planowanym przyjazdem. W razie problemów prosimy o kontakt telefoniczny.

  • Co powinienem zrobić, aby dostać się na King Parking po powrocie z podróży ?

    Kiedy przybędziecie Państwo na lotnisko prosimy o kontakt telefoniczny. Numer telefonu do kierowcy znajduje się na odwrocie karty parkingowej. W celu usprawnienia usługi bardzo prosimy pamiętać, aby wezwanie samochodu transferowego nastąpiło dopiero wtedy, gdy odbierzecie Państwo cały bagaż.

  • Co zrobić jeśli wyładuje mi się akumulator?

    Jeśli wybieracie się Państwo w dłuższą podróż zalecamy odłączenie akumulatora. Jednakże zawsze w razie problemów obsługa parkingu służy pomocą w uruchomieniu auta.

Galeria

Opinie

4.6
  • Dojazd
    4.3
  • Standard
    4.1
  • Obsługa
    4.7
  • Transfer
    4.8

Arseniusz Czarnacki

  • Dojazd
  • Standard
  • Obsługa
  • Transfer

14.04.2024 11:58

Matus

  • Dojazd
  • Obsługa
  • Transfer

14.04.2024 11:12

Federico Gonfia

Super!

11.04.2024 10:24

Klaudia Kamińska

  • Dojazd
  • Standard
  • Obsługa
  • Transfer

09.04.2024 11:11

Patrycja Ługowska

  • Dojazd
  • Standard
  • Obsługa
  • Transfer

Pan był bardzo arogancki , miał problem że musiał przyjechać dwa razy na lotnisko , jeszcze się z takim zachowaniem nie spotkałam . Za to zapłaciliśmy a nie za jego focha !

07.04.2024 17:51

Tomasz Johan

  • Dojazd
  • Standard
  • Obsługa
  • Transfer

07.04.2024 9:48

Kinga Sokół

  • Dojazd
  • Standard
  • Obsługa
  • Transfer

Obsługa bardzo miła. Transfer bez zastrzeżeń. Auto zaparkowane na dobrym miejscu.

06.04.2024 14:41

Krzysztof Tarnawski

  • Dojazd
  • Standard
  • Obsługa
  • Transfer

03.04.2024 14:26

Joanna Sokołowska

  • Dojazd
  • Standard
  • Obsługa
  • Transfer

01.04.2024 21:25

Magdalena M.

  • Dojazd
  • Standard
  • Obsługa
  • Transfer

30.03.2024 11:24

Czytaj więcej: Opinie o parkingu Kraków KING (1321)

Mapa

Informacje prawne

Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287), Usługodawca niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Serwisu umową dotyczącą usługi parkingowej pomiędzy Usługodawcą a podmiotami, będącymi właścicielami parkingów, którzy prezentują swoje oferty na Serwisie Usługodawcy. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na Serwisie Usługodawcy pochodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.

Rolą Usługodawcy jest:

  1. Umieszczanie w serwisie ofert usług parkingowych w brzmieniu przekazywanym przez właścicieli parkingów lub osoby odpowiedzialne za współpracę, w tym w zakresie cen. Usługodawca nie ma bowiem wpływu na wysokość ww. cen, nie modyfikuje ich oraz zawsze przekazuje najbardziej aktualne ceny, jakie udostępniają Parkingi oraz Partnerzy.

  1. Udzielanie podróżnym mailowo następujących informacji dotyczących głównych właściwości usługi:

  • lokalizacja Parkingu, dane kontaktowe do obsługi Parkingu;

  • Informacji dotyczących transferów, ewentualnie ich braku, w szczególności czasu ich trwania;

  • wszelkich udogodnieniach oferowanych przez Parking;

  • informacji o wymaganiach językowych, w przypadku, gdy skorzystanie przez podróżnego z niektórych usług parkingowych będzie zależało od skutecznej komunikacji ustnej;

  • informacji o dostępności usług parkingowych dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, a także, na wniosek podróżnego, dokładne informacje na temat możliwości ich dostosowania do jego potrzeb.

  1. Umieszczanie w serwisie informacji o:

  • cenie usługi parkingowej i sposobie dokonania zapłaty;

  • rodzaju dodatkowych kosztów, którymi Użytkownik może zostać obciążony;

  • prawie do rozwiązania przez Użytkownika umowy dotyczącej Usługi parkingowej w czasie przewidzianym przez Regulamin Serwisu przed rozpoczęciem Usługi parkingowej;

  • nazwie handlowej, adresie, wskazówkach dojazdu i godzinach pracy parkingu.

  1. Umożliwienie rezerwacji i zakupu usługi parkingowej oraz usług dodatkowych oferowanych przez Parking.

  1. Umożliwienie zakupu do usługi parkingowej ubezpieczenia oferowanego przez Partnera zewnętrznego niezwiązanego umową z Parkingiem – Inter Partner Assistance S.A.

  1. Dostarczanie indywidualnych informacji handlowych o ofertach Użytkownikom, którzy skontaktowali się z Serwisem za pośrednictwem poczty elektronicznej.

  1. Prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych przez Użytkownika Umów, przez co rozumie się w szczególności przekazywanie informacji dotyczących rezerwacji od Parkingu oraz przekazywanie informacji od firmy ubezpieczeniowej, w przypadku takiego zakupu przez Użytkownika.

  1. Umożliwienie Użytkownikowi dokonywania zmian w rezerwacji w czasie przewidzianym przez Regulamin, przekazywanie wszelkich innych informacji mających wpływ na realizację Usługi parkingowej, a także wsparcie w zakresie komunikacji Użytkownika z Parkingiem w trakcie trwania Usługi parkingowej.

  1. Rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w ofercie Serwisu oraz obsługi posprzedażowej.

Rolą Parkingu jest:

  • dostarczanie do Usługodawcy ofert parkingu, w tym informacji o cenie usługi obejmującej w szczególności postój samochodu na terenie parkingu oraz ceny dodatkowych usług, z których korzysta Użytkownik;

  • dostarczanie do Usługodawcy danych i informacji niezbędnych do realizacji Usług parkingowych;

  • udostępnianie Usługodawcy prezentacji zdjęć parkingu i samochodów transferowych w dostarczanych do Usługodawcy ofertach;

  • należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;

  • rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Parking.

Zarezerwuj parking

Bezpłatne anulowanie lub zmiana rezerwacji