Ogólne

Oficjalny Parking lotniska we Wrocławiu zlokalizowany bezpośrednio przy terminalu to oszczędność czasu i gwarancja bezpieczeństwa. Parking PD to oficjalny parking Portu Lotniczego we Wrocławiu

Gwarancja miejsca

Dzięki współpracy z Lotniskiem Strachowice rezerwacja przez stronę PARKLOT to pewność, że po przyjeździe miejsce parkingowe będzie na Ciebie czekać.

Oficjalny Parking Lotniska we Wrocławiu - jak postępować na parkingu

Po złożeniu rezerwacji otrzymasz potwierdzenie z kodem QR, należy je wydrukować i zeskanować kod QR przy wjeździe na parking. Kod QR wysyłany jest w osobnej wiadomości - z tego adresu mailowego: rezerwacja@airport.wroclaw.pl

Jadąc na parking należy trzymać się prawej strony. Następnie należy zeskanować kod QR z rezerwacji - wówczas otrzymasz bilet. Należy jechać prosto, a przy szlabanie na parking A włożyć i odebrać bilet. Trzeba przejechać przez parking A, przy szlabanie na parkingu D włożyć i odebrać bilet - wjechać na parking D. Wtedy pozostaje jedynie zjechać na prawo i wypakować bagaże. Parkowanie odbywa się na dowolnym miejscu, które nie jest zajęte. Prosimy pamiętać numer alejki.

Bezpieczeństwo na parkingu im. Mikołaja Kopernika we Wrocławiu

Utwardzony parking długoterminowy na lotnisku we Wrocławiu to pełne bezpieczeństwo Twojego samochodu, parking jest monitorowany.

Parking przy lotnisku Wrocław - opcja dla wymagających

Profesjonalny parking lotniskowy we Wrocławiu cieszy się wysokim zaufaniem klientów z całego świata oraz pozytywnymi opiniami. Wylatując z portu lotniczego Wrocław parking ten będzie najlepszą opcją dla tych, którzy nie chcą tracić czasu w busach transferowych.

Faktury

Aby otrzymać fakturę za usługę parkingową rezerwowaną za pomocą PARKLOT wystarczy zaznaczyć tę opcję przy rezerwacji. W razie pytań o fakturę prosimy o kontakt na kontakt@parklot.pl.

Wjazd i wyjazd z parkingu nadzorowane są przez elektroniczny system kontroli dostępu z kodem QR, wysyłanymi z adresu mailowego: rezerwacja@airport.wroclaw.pl
Parkingi są zarządzane przez firmę Interparking Polska Sp. z o.o.

Informacja parkingu 24h/7: +48 71 35 81 244

Galeria

Opinie

4.1
  • Dojazd
    4.2
  • Standard
    3.7
  • Obsługa
    4.0

jacek patkowski

  • Dojazd
  • Standard
  • Obsługa

dojazd i wjazd na parking bez problemu

07.02.2023 20:30

BOGUSŁAW RATUŚ

  • Dojazd
  • Standard
  • Obsługa

Wszystko jest ok

07.02.2023 17:11

PIOTR NAWROT

05.02.2023 11:14

Sławomir Surmaczyński

  • Dojazd
  • Standard
  • Obsługa

Bez żadnych uwag

31.01.2023 11:59

Piotr Loster

  • Dojazd
  • Standard
  • Obsługa

Bardzo dobry parking. Zaraz obok terminala. Pieszo 1 minuta. Super. Na pewno skorzystam.

29.01.2023 12:27

Maciej Żebrowski

  • Dojazd
  • Standard
  • Obsługa

25.01.2023 19:39

Jacek Niedzielski

  • Dojazd
  • Standard

parking blisko portu lotniczego, duży, dojazd bez problemu, na pewno skorzystam w przyszłości

25.01.2023 16:09

DAVID DELMAESTRO

  • Dojazd
  • Standard
  • Obsługa

18.01.2023 11:52

Aneta Dudek

  • Dojazd
  • Standard
  • Obsługa

15.01.2023 14:58

Grażyna

  • Dojazd
  • Standard
  • Obsługa

14.01.2023 8:25

Czytaj więcej: Opinie o parkingu Oficjalny Parking Lotnisko (2190)

Mapa

Informacje prawne

Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287), Usługodawca niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Serwisu umową dotyczącą usługi parkingowej pomiędzy Usługodawcą a podmiotami, będącymi właścicielami parkingów, którzy prezentują swoje oferty na Serwisie Usługodawcy. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na Serwisie Usługodawcy pochodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.

Rolą Usługodawcy jest:

  1. Umieszczanie w serwisie ofert usług parkingowych w brzmieniu przekazywanym przez właścicieli parkingów lub osoby odpowiedzialne za współpracę, w tym w zakresie cen. Usługodawca nie ma bowiem wpływu na wysokość ww. cen, nie modyfikuje ich oraz zawsze przekazuje najbardziej aktualne ceny, jakie udostępniają Parkingi oraz Partnerzy.

  1. Udzielanie podróżnym mailowo następujących informacji dotyczących głównych właściwości usługi:

  • lokalizacja Parkingu, dane kontaktowe do obsługi Parkingu;

  • Informacji dotyczących transferów, ewentualnie ich braku, w szczególności czasu ich trwania;

  • wszelkich udogodnieniach oferowanych przez Parking;

  • informacji o wymaganiach językowych, w przypadku, gdy skorzystanie przez podróżnego z niektórych usług parkingowych będzie zależało od skutecznej komunikacji ustnej;

  • informacji o dostępności usług parkingowych dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, a także, na wniosek podróżnego, dokładne informacje na temat możliwości ich dostosowania do jego potrzeb.

  1. Umieszczanie w serwisie informacji o:

  • cenie usługi parkingowej i sposobie dokonania zapłaty;

  • rodzaju dodatkowych kosztów, którymi Użytkownik może zostać obciążony;

  • prawie do rozwiązania przez Użytkownika umowy dotyczącej Usługi parkingowej w czasie przewidzianym przez Regulamin Serwisu przed rozpoczęciem Usługi parkingowej;

  • nazwie handlowej, adresie, wskazówkach dojazdu i godzinach pracy parkingu.

  1. Umożliwienie rezerwacji i zakupu usługi parkingowej oraz usług dodatkowych oferowanych przez Parking.

  1. Umożliwienie zakupu do usługi parkingowej ubezpieczenia oferowanego przez Partnera zewnętrznego niezwiązanego umową z Parkingiem – Inter Partner Assistance S.A.

  1. Dostarczanie indywidualnych informacji handlowych o ofertach Użytkownikom, którzy skontaktowali się z Serwisem za pośrednictwem poczty elektronicznej.

  1. Prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych przez Użytkownika Umów, przez co rozumie się w szczególności przekazywanie informacji dotyczących rezerwacji od Parkingu oraz przekazywanie informacji od firmy ubezpieczeniowej, w przypadku takiego zakupu przez Użytkownika.

  1. Umożliwienie Użytkownikowi dokonywania zmian w rezerwacji w czasie przewidzianym przez Regulamin, przekazywanie wszelkich innych informacji mających wpływ na realizację Usługi parkingowej, a także wsparcie w zakresie komunikacji Użytkownika z Parkingiem w trakcie trwania Usługi parkingowej.

  1. Rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w ofercie Serwisu oraz obsługi posprzedażowej.

Rolą Parkingu jest:

  • dostarczanie do Usługodawcy ofert parkingu, w tym informacji o cenie usługi obejmującej w szczególności postój samochodu na terenie parkingu oraz ceny dodatkowych usług, z których korzysta Użytkownik;

  • dostarczanie do Usługodawcy danych i informacji niezbędnych do realizacji Usług parkingowych;

  • udostępnianie Usługodawcy prezentacji zdjęć parkingu i samochodów transferowych w dostarczanych do Usługodawcy ofertach;

  • należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;

  • rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Parking.

Zarezerwuj parking

Bezpłatne anulowanie lub zmiana rezerwacji