General Remarks

Parking is monitored. Fenced and illuminated. The object is covered by PZU insurance. Airport transfer and return transfer included in the price of the parking lot.


Parking is illuminated. Customers can take advantage of free WIFI internet access.

  • Do I have to make a reservation?

    Especially during the summer holidays we kindly ask you to book places in advance. Just fill in the booking form on our website and we will immediately send you a confirmation of your reservation, which is a guarantee of the booked place.

  • Is King Parking safe and guarded?

    Of course! The car park has all the necessary security features such as fence, lighting, 24-hour security, closed-circuit television system. Additionally, it is covered by PZU insurance.

  • How much time do I need to get from King Parking to the airport?

    Please arrive at the airport about 20 minutes before the scheduled pick-up time. Please also note that most travel agencies recommend that you check in 2 hours before your scheduled departure time.

  • How often do transfer cars run?

    Transfers are carried out 24 hours a day, immediately upon arrival at the parking lot or upon return. The transfer time to Kraków-Balice airport and back after arrival is about 1.5 - 5 minutes. Please note: after your return, please call the transfer car only after you have collected all your baggage.

  • How do I pay for the parking lot?

    You can pay online (when booking online in the vehicle registration number) or in cash on arrival.

  • Will I receive a VAT invoice?

    You can enter your invoice details in the online booking system or on site upon arrival. When you return from your journey, the invoice will be available for collection at the service office.

  • Can I cancel a reservation?

    Yes, it is possible up to one day before the planned arrival. In case of any problems, please contact us by phone.

  • What should I do to get to King Parking after returning from the trip?

    When you arrive at the airport, please contact us by phone. The driver's phone number is located on the back of the parking card. In order to improve the service, please remember to call the transfer car only when you have collected all your luggage.

  • What should I do if the battery is discharged?

    If you are going on a longer journey, we recommend disconnecting the battery. However, in case of any problems, the car park operator will be happy to assist you in starting the car.

Reviews

4.6
  • Dojazd
    4.3
  • Standard
    4.1
  • Obsługa
    4.7
  • Transfer
    4.8

Halyna Berehova

  • Access
  • Standard
  • Service
  • Shuttle

17.04.2024 20:34

Pavel Žemlička

  • Access
  • Standard
  • Service
  • Shuttle

Everything was just fine, no problem. Recommend 100%

03.09.2022 11:17

Ivan Kryvokhyzha

  • Access
  • Standard
  • Service
  • Shuttle

Guys, great thanks!🙏Michal is just a magician🔮to manage problem with my car battery! Ultimately recommend King Parking!🙌 p.s. special thanks for coffee and wi-fi

04.08.2022 11:55

Justyna Moore

  • Access
  • Standard
  • Service
  • Shuttle

12.12.2021 15:59

Andrzej Sołtysik

  • Access
  • Standard
  • Service
  • Shuttle

obsługa bez zarzutu

01.12.2021 12:19

Kajetan Borecki

  • Access
  • Standard
  • Service
  • Shuttle

07.11.2021 21:00

Zafer Idaet

  • Access
  • Standard
  • Service
  • Shuttle

12.09.2021 13:16

Lukasz Paprocki

  • Access
  • Standard
  • Service
  • Shuttle

08.09.2021 21:00

Marian Ondrasak

  • Access
  • Standard
  • Service
  • Shuttle

11.03.2021 12:55

Yurii Labenko

  • Access
  • Standard
  • Service
  • Shuttle

10.08.2020 13:57

Read more: Parking Reviews Kraków KING (1334)

Map

Legal information

Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287), Usługodawca niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Serwisu umową dotyczącą usługi parkingowej pomiędzy Usługodawcą a podmiotami, będącymi właścicielami parkingów, którzy prezentują swoje oferty na Serwisie Usługodawcy. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na Serwisie Usługodawcy pochodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.

Rolą Usługodawcy jest:

  1. Umieszczanie w serwisie ofert usług parkingowych w brzmieniu przekazywanym przez właścicieli parkingów lub osoby odpowiedzialne za współpracę, w tym w zakresie cen. Usługodawca nie ma bowiem wpływu na wysokość ww. cen, nie modyfikuje ich oraz zawsze przekazuje najbardziej aktualne ceny, jakie udostępniają Parkingi oraz Partnerzy.

  1. Udzielanie podróżnym mailowo następujących informacji dotyczących głównych właściwości usługi:

  • lokalizacja Parkingu, dane kontaktowe do obsługi Parkingu;

  • Informacji dotyczących transferów, ewentualnie ich braku, w szczególności czasu ich trwania;

  • wszelkich udogodnieniach oferowanych przez Parking;

  • informacji o wymaganiach językowych, w przypadku, gdy skorzystanie przez podróżnego z niektórych usług parkingowych będzie zależało od skutecznej komunikacji ustnej;

  • informacji o dostępności usług parkingowych dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, a także, na wniosek podróżnego, dokładne informacje na temat możliwości ich dostosowania do jego potrzeb.

  1. Umieszczanie w serwisie informacji o:

  • cenie usługi parkingowej i sposobie dokonania zapłaty;

  • rodzaju dodatkowych kosztów, którymi Użytkownik może zostać obciążony;

  • prawie do rozwiązania przez Użytkownika umowy dotyczącej Usługi parkingowej w czasie przewidzianym przez Regulamin Serwisu przed rozpoczęciem Usługi parkingowej;

  • nazwie handlowej, adresie, wskazówkach dojazdu i godzinach pracy parkingu.

  1. Umożliwienie rezerwacji i zakupu usługi parkingowej oraz usług dodatkowych oferowanych przez Parking.

  1. Umożliwienie zakupu do usługi parkingowej ubezpieczenia oferowanego przez Partnera zewnętrznego niezwiązanego umową z Parkingiem – Inter Partner Assistance S.A.

  1. Dostarczanie indywidualnych informacji handlowych o ofertach Użytkownikom, którzy skontaktowali się z Serwisem za pośrednictwem poczty elektronicznej.

  1. Prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych przez Użytkownika Umów, przez co rozumie się w szczególności przekazywanie informacji dotyczących rezerwacji od Parkingu oraz przekazywanie informacji od firmy ubezpieczeniowej, w przypadku takiego zakupu przez Użytkownika.

  1. Umożliwienie Użytkownikowi dokonywania zmian w rezerwacji w czasie przewidzianym przez Regulamin, przekazywanie wszelkich innych informacji mających wpływ na realizację Usługi parkingowej, a także wsparcie w zakresie komunikacji Użytkownika z Parkingiem w trakcie trwania Usługi parkingowej.

  1. Rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w ofercie Serwisu oraz obsługi posprzedażowej.

Rolą Parkingu jest:

  • dostarczanie do Usługodawcy ofert parkingu, w tym informacji o cenie usługi obejmującej w szczególności postój samochodu na terenie parkingu oraz ceny dodatkowych usług, z których korzysta Użytkownik;

  • dostarczanie do Usługodawcy danych i informacji niezbędnych do realizacji Usług parkingowych;

  • udostępnianie Usługodawcy prezentacji zdjęć parkingu i samochodów transferowych w dostarczanych do Usługodawcy ofertach;

  • należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;

  • rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Parking.

Book Your Parking Space

Bezpłatne anulowanie lub zmiana rezerwacji